Την συνέχεια της διάθεσης των εισιτηρίων διαρκείας ανακοίνωσε η ΚΑΕ Ολυμπιακός. Οι Ερυθρόλευκοι ενημέρωσαν τον κόσμο της ομάδας ότι είναι προτιμότερη η αγορά μέσω διαδικτύου για την ανανέωση της κάρτας τους.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός:

«Η Διεύθυνση Εισιτηρίων της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει ότι, η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας συνεχίζεται, από τα γραφεία της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας).

Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή 10:00 – 18:00), μέσω Internet από το www.olympiacosbc.gr και από το www.ticketmaster.gr., μέσω του Call center στο τηλέφωνο: 210 89 38 007 (εκτός των κατηγοριών: Court Seats, VIP, Executive A, Family) και τέλος τηλεφωνικά στα παρακάτω τηλέφωνα: 210-4527471, 210-4527473 και 210-4527474.

• Προτείνουμε σε όλους τους κατόχους διαρκείας να προτιμήσουν τον ηλεκτρονικό τρόπο ανανέωσης ή μέσω τηλεφώνου.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

Τα εισιτήρια διαρκείας είναι ονομαστικά. Για την ανανέωση αλλά και για τις νέες αγορές καρτών διαρκείας είναι απαραίτητα τα ακόλουθα:

• Α.Μ.Κ.Α.

• Α.Φ.Μ.

• Αριθμό Αστυνομικής ταυτότητας.

• Στοιχεία Επικοινωνίας (τηλέφωνα, email).

• Κάθε κάτοχος – μέλος πρέπει να έχει στην κατοχή του μόνο ένα (1) εισιτήριο διαρκείας.

• Τα παιδικά εισιτήρια διαρκείας ισχύουν από το έτος γέννησης 2005 και μετά.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

• Χρεωστικές Κάρτες.

• Μετρητά.

• Κατάθεση Web Banking (αποστολή συναλλαγής μέσω Fax στο 210 48 15 876 ή μέσω email στο info@olympiacosbc.gr).

• Πιστωτικές Κάρτες μέχρι 8 άτοκες δόσεις για τους κατόχους της Olympiacos BC World Mastercard και μέχρι 3 άτοκες δόσεις για τους κατόχους άλλων καρτών.

Σας ευχαριστούμε για τη στήριξη και συνεχίζουμε!»