Η Mercedes-Benz φουλάρει υβριδικά, με τις πολυτελείς SUV προτάσεις της. Στο γερμανικό σαλόνι, θα παρουσιάσει τη νέα GLE 350 de 4Matic που θα προσφέρουν τη δυνατότητα μεγαλύτερης αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας, όπου η ηλεκτρική αυτονομία του αυτοκινήτου ανέρχεται στα 90 με 99 χλμ. Η νέα Τα SUV έχουν την τιμητική τους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. H δημοφιλής κατηγορία τρέχει με …ξέφρενο ρυθμό και όπως είναι φυσικό, οι εταιρείες συνεχίζουν να ποντάρουν εκεί που έχει «ψωμί». για πρώτη φορά θα έχει σε υβριδικό της σχήμα την αρωγή πετρελαιοκινητήρα με ισχύ 194 ίππους στις 3.800 σ.α.λ. και ροπή 400 Nm από τις 1.600 σ.α.λ. Ο ηλεκτροκινητήρας που συνοδεύει το υβριδικό σύνολο θα αποδίδει 136 ίππους.
Συνολικά, η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 320 ίππους, ενώ το νέο μοντέλο θα προσφέρεται με 9τάχυτο κιβώτιο. Τα πιο αισιόδοξα έρχονται από τις καταναλώσεις, όπου η μέση κατανάλωση πετρελαίου ανέρχεται στην απίστευτη τιμή των 1,1 λιτ./100 χλμ., ενώ η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στα 25,4 kWh – οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ορίζονται στα 29 γραμμάρια/χλμ.
Η Ford, όπως είχε ανακοινώσει πριν από λίγες ημέρες, παρουσιάζει στην Φρανκφούρτη το νέο της SUV με ένα ήδη γνωστό όνομα, το Puma. Μάλιστα, στην έκθεση θα έχει και την ειδική έκδοση Titanium X με πλούσιο εξοπλισμό και ελαφρώς διαφοροποιημένη εμφάνιση. Το Puma Titanium X θα φέρει κάτω από το καπό του ένα υβριδικό σύνολο που συνδυάζεται από έναν 1.0 EcoBoost κινητήρα με την επικουρική υποστήριξη ενός ήπιου υβριδικού συστήματος.
Η SEAT, εκτός από τα ηλεκτρικά της Mii electric και elBorn, των δύο πρώτων πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων της SEAT, με την θυγατρική της CUPRA παρουσιάζει το νέο Concept Tavascan, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημα της μάρκας. Στα αμιγώς SUV μοντέλα της, η SEAT ενισχύει τη γκάμα της με το νέο Tarraco PHEV, το πρώτο plug-in υβριδικό ηλεκτρικό SUV της μάρκας που αναμένεται να κυκλοφορήσει σε λίγους μήνες, πανευρωπαϊκώς.
H Audi μέσω μιας κόνσεπτ πρότασης – που την ονομάζει Al: Trail Quattro, παραπέμπει σε ένα «γυμνό» off-road όχημα, με τετρακίνηση και θα κινείται αμιγώς από έναν προηγμένο ηλεκτροκινητήρα και θα προάγει την «πράσινη» μετακίνηση, με μηδενικές εκπομπές ρύπων, και ατού την αθόρυβη λειτουργία. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα – πασπαρτού MEB του VW Group που ήδη έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα του γερμανικού ομίλου.
H Οpel παρουσιάζει το υβριδικό Grandland X Hybrid4, που καυχιέται ότι καίει μόλις 1,6 λίτρα/10χλμ και με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα μπορεί να κινείται για δεκάδες χιλιόμετρα, μόνο ηλεκτρικά.