Αν και πρωτοπόρος στην ηλεκτροκίνηση, η βαυαρική φίρμα επενδύει, όπως απέδειξε στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, και στην κίνηση με βασικό καύσιμο το υδρογόνο. Συγκεκριμένα, στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γερμανίας – που κλείνει τις πύλες του στις 22 Σεπτεμβρίου – το BMW i Hydrogen NEXT που δίνει μία πρώτη γεύση από τις δυνατότητες αυτού του αυτοκινήτου.

Η διάθεση των οχημάτων κυψελών καυσίμου στους πελάτες θα ξεκινήσει το 2025 το νωρίτερο, αλλά ο χρόνος εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις απαιτήσεις της αγοράς και τις συνολικές συνθήκες.

Σήμερα, τα ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου (FCEVs) προσφέρουν απεριόριστες μετακινήσεις μηδενικών ρύπων με ατού τους μικρούς χρόνους ανεφοδιασμού κάτω από τέσσερα λεπτά, μεγάλη αυτονομία κ.α.

Να σημειωθεί ότι, από το 2013, το BMW Group και η Toyota Motor Corporation αποφάσισαν να συνεργαστούν για να εξελίξουν ένα σύστημα κίνησης με τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου.

Από το καλοκαίρι του 2015, το τμήμα έρευνας του BMW Group δοκιμάζει ένα μικρό στόλο πρωτότυπων οχημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου της BMW Σειράς 5 GT που χρησιμοποιούν σύστημα κίνησης – προϊόν συνεξέλιξης – με μία συστοιχία κυψελών καυσίμου της Toyota.