Το μετρό Θεσσαλονίκης αποτελεί «πληγή» για την πρωτεύουσα της Μακεδονίας τις τελευταίες δεκαετίες.
Όσο και αν προχωρούν τα έργα, προκύπτουν νέα προβλήματα.
Αυτή τη φορά, αυτό που μοιάζει αξεπέραστο είναι η διαχείριση των αρχαιοτήτων στο σταθμό Βενιζέλου.
Η διαμάχη επικεντρώνεται στο αν θα πρέπει οι αρχαιότητες να μεταφερθούν για να ολοκληρωθούν οι εργασίες στο σταθμό και στη συνέχεια να επιστρέψουν ή αν θα πρέπει να προχωρήσουν οι εργασίες χωρίς να αλλάξουν θέση.
Υπήρχε όμως και η άποψη αρκετών: Γιατί δεν καταργείται ο σταθμός Βενιζέλου;
Σε αυτό το ερώτημα απάντησε ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, ο οποίος κατά τη διάρκεια των επίκαιρων ερωτήσεων στη Βουλή, τόνισε:
«Εμείς δεν θέλουμε να τη σκεφτούμε αυτή τη λύση γιατί είναι ο πιο κεντρικός σταθμός στη Θεσσαλονίκη και είναι σαν να καταργούμε τον σταθμό του Συντάγματος στην Αθήνα, αλλά και οι νομικές προεκτάσεις θα είναι τεράστιες».
Παράλληλα, ο κ. Καραμανλής επεσήμανε ότι αν καθυστερήσει η ολοκλήρωση του μετρό Θεσσαλονίκης, υπάρχει ο κίνδυνος να αποταχθεί από τους κοινοτικούς πόρους και η Ε.Ε. να ζητήσει πίσω όλη τη χρηματοδότηση.
«Πρέπει να βγούμε από τη λογική της πολιτικής αντιπαράθεσης πάνω σε ένα θέμα που εδώ και 10 χρόνια έχει μετατρέψει την πόλη σε ένα εργοτάξιο. Εμείς, και Μετρό θέλουμε και αρχαία. Αυτός είναι ο στόχος μας» κατέληξε ο υπουργός.