Ακραία, διχαστική και… ελαφρώς ασυνάρτητη ήταν η τοποθέτηση του Παύλου Πολάκη στη Βουλή για την τροπολογία του υπουργείου Παιδείας σχετικά με τον ορισμό σημαιοφόρων στα σχολεία με γνώμονα την αριστεία.
Ο κ. Πολάκης ξεκίνησε (ξανά) με προσωπική αναφορά λέγοντας ότι «κάνετε μια ιδεολογική συζήτηση και ιδεολογική θα πρέπει να είναι και η απάντηση. Ακούστε εγώ μιλώ ως άριστος, και στο δημοτικό σήκωνα την σημαία και στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο, και με 20 τελείωσα και 19.600 μόρια έγραψα και τα λοιπά… Λοιπόν ακούστε, το πρόβλημά σας γιατί μιλάμε για την σημαία στο Δημοτικό, την προβάλετε ως το «κέρδος» αυτουνού που θα προσπαθήσει περισσότερο».
Η συνέχεια της ομιλίας ήταν ξεκάθαρη επίθεση στην κυβέρνηση γεμάτη με διχαστικές και εμφυλιοπολεμικές αναφορές, στην οποία ο Π. Πολάκης μπέρδεψε τους αριστούχους μαθητές των ελληνικών σχολείων του 2019 με… το έπος του 1940, τη Μάχη της Κρήτης και τους λιποτάκτες έναντι των Γερμανών…
Παραθέτουμε αυτούσια τη συνέχεια:
«Ακούστε την σημαία την σήκωσαν στις κρίσιμες στιγμές της Ιστορίας μας ως Έθνος και ως Έλληνες, αυτοί που μπορούσαν, τη σήκωσε ο Κεγιαλές στην Σούδα, δεν την σήκωσαν κυρίως τα παιδιά των λαϊκών τάξεων που πολέμησαν, δεν την σήκωσαν οι ψευτοάριστοι των ελίτ που την κοπάνησαν στις κρίσιμες στιγμές.
Την σήκωσαν αυτοί που πολέμησαν στην Αλβανία, στην μάχη της Κρήτης και όχι αυτοί που έφυγαν τρέχοντας, άριστοι ήταν αι αυτοί για την δική σας αντίληψη και έφυγαν στην Μέση Ανατολή.
Την σήκωσαν αυτοί που αντιστάθηκαν στον Γερμανό κατακτητή , που καιγόταν τα σωθικά τους με ιδανικά της πατρίδας και της ανεξαρτησίας
Και όχι αυτοί που το έπαιζαν άριστοι που συνεριζόντουσαν ή συνδιαλέγονταν με τους Γερμανούς.
Να τα βάζουμε τα πράγματα στην θέση τους… », είπε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ…