Η τεχνολογία κατακλύζει και τα ελαστικά του αυτοκινήτου, που πλέον, δεν θα έχουν στη δομή τους μόνο τα υλικά ( καουτσούκ κ.α.) που θα τα φέρνουν σε επαφή μόνο με τον δρόμο, αλλά, θα έχουν «επαφή» και με τον οδηγό, τον διαχειριστή του συγκεκριμένου οχήματος – που μπορεί να αποτελεί μέρος ενός στόλου επαγγελματικών οχημάτων – κ.α.
Ο λόγος για το ολοκληρωμένο σύστημα τεχνολογίας ελαστικού CARE της Continental (που σημαίνει Connected – Διασυνδεδεμένο/ Autonomous – Αυτόνομο/ Reliable- Αξιόπιστο/ Electrified – Ηλεκτρικό) μέσω της οποίας ο τροχός και ειδικότερα το ελαστικό θα διαθέτει αισθητήρες σε όλα τα νευραλγικά του σημεία, με απώτερο στόχο να μεταδίδουν πληροφορίες για την κατάσταση τους σε πραγματικό χρόνο.
Συγκεκριμένα, ο οδηγός – ή και ένας ιδιοκτήτης μιας μεταφορικής επιχείρησης – θα μπορεί μέσω των δεδομένων, μηνυμάτων που θα λαμβάνει από τους αισθητήρες να βλέπει και να αξιολογεί το βάθος του πέλματος, τις πιθανές βλάβες, τη θερμοκρασία και την πίεση των ελαστικού. Το συγκεκριμένο σύστημα παρακολούθησης, που ονομάζεται ContiSense θα λύσει τα χέρια ιδιαίτερα όσων διαχειρίζονται μεγάλους στόλους οχήματων, επαγγελματικών, φορτηγών, λεωφορείων, ή και εταιρικών οχημάτων, όντας η πιο προηγμένη εξέλιξη στην αποτελεσματική διαχείριση ελαστικών που έχει παρουσιαστεί έως και σήμερα. Επίσης, η Continental αναμένεται στο εγγύς μέλλον να παρουσιάσει μια τροποποιημένη ζάντα τροχού που θα μειώνει τους κραδασμούς που παράγονται κατά την οδήγηση, βελτιστοποιώντας την ποιότητα κύλισης του οχήματος.