Αντίστροφα μετρούν οι μεγάλες αλυσίδες αλλά και οι μικρότερες επιχειρήσεις για τη Black Friday που πέφτει φέτος στις 29 Νοεμβρίου με τους καταναλωτές να είναι ήδη έτοιμοι να «κυνηγήσουν» προσφορές.
Φέτος ο ανταγωνισμός στον κλάδο των ηλεκτρονικών ειδών αναμένεται ιδιαίτερα αυξημένος.
Πολλές αλυσίδες έχουν ήδη ειδικά banner στα online καταστήματά τους, όπου οι καταναλωτές καλούνται να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους και να επιλέξουν τις κατηγορίες προϊόντων που τους ενδιαφέρουν, ενώ τα newsletter έρχονται κατά ριπάς στα email λίγες ημέρες πριν τις σχετικές προσφορές.
Με αυτό τον τρόπο η κάθε εταιρεία προσπαθεί να κερδίσει προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών της, φροντίζοντας αρκετές ημέρες πριν να έχει ενημερώσει τους πελάτες της και μάλιστα για τα προϊόντα που οι ίδιοι έχουν επιλέξει ότι τους ενδιαφέρουν.
Ανάμεσα σε αυτές που συμμετέχουν είναι και σχεδόν όλες οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρονικών ειδών, και μάλιστα τη στιγμή που η αγορά αναδιαμορφώνεται.
Οπότε και από εκεί αναμένονται μεγάλες προσφορές για να χτυπήσουν τον ανταγωνισμό, με τους παραδοσιακούς παίκτες αλλά και νέους, να ετοιμάζουν τα δικά τους δέλεαρ για τους καταναλωτές.
Οι επιχειρήσεις μέσα από τις ηλεκτρονικές σελίδες τους μάλιστα, προτρέπουν τους καταναλωτές να κάνουν έρευνα αγοράς αρκετές μέρες πριν, να φτιάξουν λίστα με τα προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν και να καθορίσουν συγκεκριμένο μπάτζετ.
Το τελευταίο δεκαήμερο έχουν κάνει την εμφάνισή τους στις ιστοσελίδες και χρονόμετρα που μετρούν αντίστροφά μέχρι τη μεγάλη μέρα των προσφορών, ενώ ήδη προβάλλονται τα πρώτα διαφημιστικά σποτ των εταιρειών.
Πηγές της αγοράς αναφέρουν παράλληλα ότι φέτος, ίσως περισσότερο από κάθε χρονιά, θα υπάρχουν πολλές προσφορές και σε διάφορες υπηρεσίες όπως γυμναστήρια, κομμωτήρια, ασφάλειες, φροντιστηριακά μαθήματα κ.α.
Σύμφωνα με την περσινή έρευνα του Black Friday Global, στην Ελλάδα οι πέντε πιο αγορασμένες κατηγορίες προϊόντων κατά τη διάρκεια της Μαύρης Παρασκευής περιλαμβάνουν είδη ένδυσης, υποδήματα, καλλυντικά και αρώματα, ηλεκτρονικά είδη και οικιακές συσκευές.
Επίσης η αποτυχία των ενδιάμεσων εκπτώσεων οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην προσμονή των καταναλωτών για καλύτερες τιμές την περίοδο του Black Friday.