Η ίδρυση νέων σχολών θα γίνεται με αντικειμενικά κριτήρια ξεκαθάρισε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.
Η υπουργός Παιδείας προχώρησε σε σειρά ανακοινώσεων από τη Λάρισα όπου βρέθηκε για να επισκεφθεί σχολεία της περιοχής.
Ίδρυση νέων σχολών με αντικειμενικά κριτήρια
Στην ίδρυση νέας ανεξάρτητης αρχής ώστε να υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια για την ίδρυση νέων σχολών αναφέρθηκε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.
Παράλληλα, η Νίκη Κεραμέως έκανε κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ για το ότι δεν σκόπευε στην αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη, κάνοντας τα σωστά βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση.
Όπως είπε, θα υπάρξει αναστολή στην ίδρυση τμημάτων.
Διορισμοί εκπαιδευτικών από το 2020
Παράλληλα, προχώρησε στην ανακοίνωση διορισμού εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης αρχής γενομένης από το 2020.
Σημείωσε ότι η ΝΔ επίσπευσε το διορισμό το διορισμό των 4.500 εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής.
Επένδυση στην Παιδεία
Η Νίκη Κεραμέως τόνισε πως η κυβέρνηση κατάφερε να προχωρήσει στην αύξηση των δήμων όπου εφαρμόζεται η δίχρονη προσχολική αγωγή.
Η ίδια επισήμανε πως στο νέο προϋπολογισμό υπάρχουν 102 εκατ. ευρώ περισσότερα για την παιδεία, ενώ το υπουργείο Παιδείας εξασφάλισε και ένα ποσό της τάξεως των 20 εκατ. ευρώ για τη λειτουργία των πανεπιστημίων.
Η Νίκη Κεραμέως δήλωσε για το ζήτημα του ασύλου πως «αποκαταστήσαμε το άσυλο στην πραγματική του έννοια», με σκοπό την ελεύθερη διακίνηση ιδεών στα Πανεπιστήμια.
Η υπουργός Παιδείας ανέφερε πως προχωρούν ΣΔΙΤ για την εξεύρεση λύσεων όσον αφορά το πρόβλημα των εστιών κάτι που θα γίνει σε όλη τη χώρα.
Κακές επιδόσεις μαθητών
Η κ. Κεραμέως εξέφρασε τον προβληματισμό της για τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας στην οποία η Ελλάδα είχε χαμηλές θέσεις σε δείκτες παιδείας, τονίζοντας πως η αλλαγή προς το καλύτερο θα έρθει με έμφαση στην προσχολική αγωγή και την επιβράβευση της προσπάθειας.
Η υπουργός Παιδείας δήλωσε πως επιθυμεί έναν πιο ενεργό ρόλο για το λύκειο φέρνοντας σε δημόσιο διάλογο την άποψη της προσμέτρησης των επιδόσεων όλων των χρόνων του λυκείου και όχι μόνο εισαγωγικών εξετάσεων. Παράλληλα έκανε ειδική μνεία στην ανανέωση του εκπαιδευτικού προσωπικού.