Έντονες αντιδράσεις με το πρώτο φως της ημέρας έχει προκαλέσει στα social media και όχι μόνο μία προπαγανδιστική καμπάνια κατά των αμβλώσεων που αντικρίζουν όλοι όσοι βγαίνουν από το Μετρό.
Η φωτογραφία στα social media με την διαφήμιση που απροκάλυπτα εμφανίζεται μπροστά μας σε δημόσια μέσα μεταφοράς και μας γυρίζει στο Μεσαίωνα έχει κάνει έξαλλους τους χρήστες του διαδίκτυου, οι οποίοι εκφράζουν την αντίθεσή τους με το μήνυμα που προσπαθεί να περάσει η καμπάνια.
«Διάλεξε τη ζωή» γράφει με μεγάλα γράμματα η τεράστια αφίσα σε πολλούς σταθμούς του μετρό.
Οι αρμόδιοι ωστόσο αυτής της προπαγανδιστικής καμπάνιας που τρέφει και εξαπλώνει ένα κίνημα μεσαιωνικού- τραμπικού χαρακτήρα παρ΄όλο που η Ελλάδα έχει λύσει από νομικής πλευράς τα θέματα της άμβλωσης εδώ και χρόνια, φαίνεται πως δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την επιλογή κάθε γυναίκας σχετικά με το τι θα κάνει με το σώμα του.
Κι από την άλλη αποτυγχάνουν για ακόμη μία φορά να εντοπίσουν το πραγματικό πρόβλημα.
Έχουμε δει πολλές καμπάνιες για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία;
Έχουμε δει πολλές καμπάνιες με τις μεθόδους αντισύλληψης και πως μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτές οι νέοι;
Γιατί εγώ δεν έχω δει καμία.
Αντιθέτως πριν από αυτές τις αφίσες έχω δει ένα πρωτοσέλιδο αθλητικού περιοδικού που μας γυρνά πάλι πίσω στον σκοταδισμό.
Στο εν λόγω εξώφυλλο υπήρχε η φωτογραφία ενός χεριού που έχει στην παλάμη ένα βρέφος, ενώ δίπλα έχουν παρατεθεί διάφορα στοιχεία για τις εκτρώσεις στην Ελλάδα και από κάτω αναγράφεται με κεφαλαία η πρόταση «ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΖΗΣΩ».
Απαράδεκτο, αναχρονιστικό, σκοταδιστικό το σημερινό πρωτοσέλιδο της εφημερίδας Sportime… Θα μπορούσε άνετα να είναι πρωτοσέλιδο της εφημερίδας των ναζί της Χρυσής Αυγής, που προτείνουν μέχρι κ την κατάργηση της νομοθετικής ρύθμισης που νομιμοποίησε τις αμβλώσεις! #sportime pic.twitter.com/mwJ5NbvXl7
— Ανθή Βασιλείου (@anthi7vas) December 29, 2019
Τότε όπως και τώρα οι επικριτές της, έκαναν λόγο για σκοταδισμό καθώς και ότι μια τέτοια απόφαση υπονομεύει τη θέση της γυναίκας.
Ωστόσο παρ΄όλο που πολλοί σχολίασαν με ειρωνικό τρόπο «welcome to the past” καταδικάζοντας την καμπάνια, υπήρξαν και αντίθετες φωνές, τάχα ορθολογικές, ευσυνείδητες και θρήσκες που υποστήριξαν και χειροκρότησαν για αυτή την καμπάνια.
Δείτε μερικά σχόλια εξοργισμένων χρηστών στα social media
- Αφήστε με να ζήσω…. άκου συναισθηματική τοποθέτηση! Σοκ
- Και τώρα σκέφτηκα πόσο triger μπορεί να είναι αυτό για γυναίκες που έχουν αποβάλει, το οποίο συμβαίνει συχνά. Παρατηστε μας πια.
- Welcome to the past…Η Margaret Atwood τα είπε…
- Απλά και αντικειμενικά: όσα λέει η αφίσα είναι, από επιστημονική άποψη, ανυπόστατα και λάθος.
- Το πιο απλό θα ήταν να έβαζαν τρόπους αντισύλληψης και να ενημέρωναν για αυτό. Από την στιγμή που ξέρεις ότι δεν μπορείς για τον έναν ή τον άλλον λόγο να μεγαλώσεις ένα παιδί η έκτρωση εκναι μονόδρομος απλά το θέμα είναι να μην φτάσεις στο σημείο να μείνεις έγκυος.
- Μετά το εξώφυλλο της sportime και τις αρλούμπες του Άδωνι τώρα και αυτό…ο σκοταδισμός είναι εδώ.
- Το είδα πρωί πρωί ,ταραχτηκα.Αντι να πηγαινουμε μπροστά πάμε πίσω.Αυριο θα βάλω μαντήλα να πάω για δουλειά
- Το έβλεπα το πρωί. Σκεφτόμουν πως θα ένοιωθε μια γυναίκα που έμεινε έγκυος από βιασμό..
- Πόσο αστείο ειναι το γεγονός οτι το 99% των σχολίων κατά των αμβλώσεων είναι απο άντρες.
- Καλωσορισατε στο ευρωπαικό ιραν