Η Αudi, χάρη στη νέα γκάμα των μοντέλων της – μεταξύ αυτών και των SUV – κατάφερε, το 2019, να σημειώσει εντυπωσιακή αύξηση, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.
Συγκεκριμένα, η γερμανική φίρμα πέτυχε αύξηση πωλήσεων 51% στην Ελλάδα, με 4.020 ταξινομήσεις σε μία αγορά που το 2019 κινήθηκε αυξητικά σε ποσοστό 10,3%.
Η επίδοση της Audi αντιπροσωπεύει με διαφορά τη μεγαλύτερη αύξηση που σημειώθηκε ανάμεσα στις πρώτες 20 μάρκες στην Ελλάδα.
Η ελληνική αντιπροσωπεία τονίζει, ότι, το μεγαλύτερο τμήμα της επίδοσης αυτής οφείλετε τόσο στο λανσάρισμα του νέου Α1 όσο και το Q3, μοντέλο που έχει καθιερωθεί στην απαιτητική και πληθωρική κατηγορία των SUV. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η αύξηση πωλήσεων κατά 46,2%, σε παγκόσμιο επίπεδο, των μεγάλων SUV της Audi. Ακόμη πιο ενδιαφέρον αναμένεται το 2020 για την γερμανική μάρκα, καθώς μέχρι το καλοκαίρι θα παρουσιαστεί και στην Ελλάδα το ολοκαίνουργιο Α3, το οποίο αποκαλύπτεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, σε περίπου ένα μήνα.