Ένας 26χρονος, που είχε παρουσιάσει το πρώτο ηλιακό – ηλεκτρικό αυτοκίνητο πριν από δύο περίπου χρόνια, αδυνατώντας να χρηματοδοτήσει την εξέλιξη και κυρίως την μαζική παραγωγή του μοντέλου, αποφάσισε να προβεί σε κάτι πρωτόγνωρο για τα δεδομένα της σύγχρονης βιομηχανίας αυτοκινήτου: Να ζητήσει από τον κόσμο να τον ενισχύσει με το ποσό των 50 εκατομμυρίων ευρώ για να στήσει την δική του αυτοκινητοβιομηχανία, αποδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο την εμπιστοσύνη τους στο πρωτότυπο όχημα του που θα γεμίζει τις μπαταρίες του από τον ήλιο. Όπως φαίνεται τα κατάφερε, και μάλιστα, μάζεψε το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό σε λιγότερο χρόνο από το όριο των 50 ημερών που είχε ζητήσει ο ίδιος ο κατασκευαστής, ώστε να μαζευτεί τα χρήματα που απαιτούνται για την κατασκευή του Ιon.
H νέα εταιρεία ονομάζεται Sono Motors, ανήκει στον τολμηρό 26χρονο Λόρεν Χαν, που έχει στο πλευρό του άλλους δύο, νέους συνιδρυτές. Η εταιρεία έχει έδρα το Μόναχο της Γερμανίας. Η ιδέα τους να κατασκευάσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα αντλούσε την ενέργεια του από τον ήλιο ξεκίνησε μέσα σε ένα γκαράζ, όπου οι τρεις εφευρέτες ξεκίνησαν να το φτιάχνουν από λευκό χαρτί. Το Sono Sion είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο, και διαθέτει στο αμάξωμα του 330 φωτοβολταϊκά στοιχεία. Όπως αναφέρει o κατασκευαστής του, η συστάδα φωτοβολταϊκών θα χαρίζει στο μικρό Sion αυτονομία 30 χιλιομέτρων.
Πάντως, θα υπάρχει και η δυνατότητα φόρτισης από οικιακό ρεύμα, η οποία επεκτείνει την αυτονομία στα 160 χιλιόμετρα. Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, μια την αστική – που ονομάζεται Urban – με μια μικρή μπαταρία 14.4 kWh ενώ θα υπάρχει και η ισχυρότερη, η Extender, που θα προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία ( με αυτονομία 220 χιλιόμετρα). Από το νέο μοντέλο δεν θα λείπει η ευρυχωρία. Αντιθέτως, οι χώροι του παραπέμπουν σε ένα μικρό, πολυμορφικό αυτοκίνητο, που θα μπορεί άνετα να παίξει και τον ρόλο του οικογενειακού αυτοκινήτου. Θα διαθέτει χώρους έξι θέσεων, τρεις εμπρός και τρεις στην πίσω σειρά.
Θα κοστίζει από 16.000 ευρώ ενώ η τελική τιμή διαμορφώνεται με βάση την μπαταρία που θα επιλέξει ο υποψήφιος αγοραστής. Πλούσιο εξοπλιστικά θα είναι και το εσωτερικό του, με πλειάδα ηλεκτρονικών συστημάτων, τόσο για την ασφάλεια των επιβατών όσο και την άνεση τους σε ψυχαγωγικό επίπεδο. Προς το παρόν, δεν έχει γίνει γνωστό πότε το νέο μοντέλο θα μπει στην παραγωγή και ποια θα είναι τα σημεία πώλησης του.