Το διάσημο σαλόνι αυτοκινήτου στην Γενεύη έπεσε και αυτό θύμα του κορονοϊού. Το πρώτο ευρωπαϊκό σαλόνι αυτοκινήτου συμπεριλαμβάνεται στην απόφαση του Ομοσπονδιακού Συμβουλίου της Γενεύης που απαγορεύει κάθε εκδήλωση στην χώρα που συγκεντρώνει περισσότερα από 1.000 άτομα. Και όλα αυτά συνέβησαν τρεις ημέρες πριν την λαμπερή έναρξη του «τετράτροχου» σαλονιού, εκεί, όπου θα χτυπούσε από τις 5 Μαρτίου – και για δέκα ημέρες – η καρδιά της παγκόσμιας αυτοκίνησης.
Μάλιστα, η έκθεση δεν πρόκειται να μετατεθεί σε μια μεταγενέστερη ημερομηνία, αλλά αναβάλλεται επ’ αόριστον. Πρόκειται για μια τεράστια απώλεια για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων που έχουν ήδη επενδύσει στην συγκεκριμένη έκθεση το λανσάρισμα εκατοντάδων νέων μοντέλων, δίνοντας έμφαση στα ηλεκτρικά μοντέλα, την υβριδικές εκδόσεις, την αυτονομία των μελλοντικών οχημάτων αλλά και τις δεκάδες νέες προτάσεις που θα δούμε να κυκλοφορούν άμεσα στους δρόμους. Οι οικονομικές επιπτώσεις των συμμετεχόντων θα εκτιμηθούν τις επόμενες εβδομάδες. Yπολογίζεται ότι κάθε εταιρεία ξοδεύει κατά μέσο όρο 3-4 εκατομμύρια ευρώ για την συμμετοχή του στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης.
Πλέον, οι περισσότερες εταιρείες ετοιμάζουν το Plan B, ώστε να προχωρήσουν στην προβολή των νέων τους μοντέλων που φέτος είναι πιο σημαντικά από κάθε άλλη χρονιά ( με βασικό τους πρωταγωνιστή τον πλήρη εξηλεκτρισμό των μοντέλων τους). Η Μercedes-Benz προς το παρόν στράφηκε στην παρουσίαση των νέων της μοντέλων μέσω του διαδικτύου – livestream – ενώ, το ίδιο θα πράξουν και άλλες ευρωπαϊκές φίρμες, όπως η ΒMW, Mini. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός, ότι η φετινή έκθεση στην Ελβετία, που γιόρταζε τα 90 της χρόνια, θα ξεκινούσε με κομμένα τα φτερά της εξαιτίας των μειωμένων συμμετοχών ( φέτος οι απουσίες των μεγάλων κατασκευαστών ήταν περισσότερες από τις παρουσίες). Ήδη από τις αρχές της χρονιάς είχαν δηλώσει στους διοργανωτές ότι δεν θα συμμετείχαν περισσότεροι από 15 αυτοκινητοβιομηχανίες – μεταξύ αυτών φίρμες όπως η Nissan, Μini, Ford, Subaru, Volvo, Mitsubishi, Peugeot κ.α. Συνολικά, στην πρώτη τετράτροχη γιορτή θα συμμετείχαν συνολικά 160 κατασκευαστές από όλο τον κόσμο. Ο βασικός λόγος, ήταν το υψηλό κόστος συμμετοχής, αλλά, και η στροφή των περισσότερων αυτοκινητοβιομηχανιών στην προβολή των νέων μοντέλων τους μέσω του διαδικτύου. Την περσινή έκθεση είχαν επισκεφθεί περισσότεροι από 600 χιλιάδες επισκέπτες.