Πάνω από 100.000 θέσεις εργασίας στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκονται σε κίνδυνο, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, σύμφωνα με τους αναλυτές. Οι επιπτώσεις στις πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων ίσως να είναι πρωτόγνωρες αναφέρουν κύκλοι από την αγορά αυτοκινήτου, ενώ, σχεδόν το 70 – 80% των εργοστασίων είναι κλειστά, σε όλη την Ευρώπη.
Μάλιστα, η μειωμένη ζήτηση για αγορά νέων αυτοκινήτων θα μπορούσε να οδηγήσει σε πλεονάζουσα παραγωγή 1,3 εκατομμυρίων αυτοκινήτων.
Και όλα αυτά την στιγμή, που η εκκίνηση της νέας χρονιάς, πριν έρθουν τα πρώτα κύματα της πανδημίας, ξεκίνησε νωχελικά, ενώ, το 2019, μετά από 23 χρόνια, η παραγωγή αυτοκινήτων στην Γερμανία παρουσίασε πτώση.
Συγκεκριμένα το 2019, οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας, όπως η Volkswagen, η BMW και η Daimler κατασκεύασαν 4,66 εκατ. αυτοκίνητα στα εγχώρια εργοστάσια του, νούμερο που είχαν να δουν από το 1996, σύμφωνα με την ένωση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.