Με τις γραμμές παραγωγής στα μεγαλύτερα εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων να παραμένουν κλειστά για περισσότερο από ένα μήνα και με δεδομένο ότι σχεδόν οι περισσότερες αντιπροσωπείες ΙΧ στην Ευρώπη έχουν κατεβάσει ρολά, οι πωλήσεις καινούργιων μοντέλων είναι φυσικό να έχουν καταβαραθρωθεί με τις διοικήσεις ακόμη και των μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών να μην προλαβαίνουν να μετράνε το ένα αρνητικό ρεκόρ μετά το άλλο στις περισσότερες αγορές της Γηραιάς Ηπείρου. Η Γαλλία , η Γερμανία, η Ιταλία και η Ισπανία έχουν ακυρώσει όλες τις παραγωγικές διαδικασίες αυτοκινήτου ( αντικαθιστώντας αυτές με την παραγωγή μασκών και αναπνευστήρων)  , με τον Μάρτιο να μένει στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας ως ο χειρότερος μήνας με ανεπανάληπτες απώλειες που ξεπερνούν ακόμα και το 70%, ιδίως στις χώρες που η υγιεινομική κρίση έχει χτυπήσει «κόκκινο».

Από τις χώρες που έχουν σημειώσει τις μεγαλύτερες απώλειες είναι η Γαλλία, που ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της κατρακύλισαν στο μείον 72%, σε σχέση με τον περασμένο Φεβρουάριο. Σε αριθμούς, τον Μάρτιο – και παρόλο που οι αντιπροσωπείες ήταν ανοιχτές έως τα μέσα Μαρτίου – οι ταξινομήσεις στην Γαλλία δεν ξεπέρασαν τις 62 χιλιάδες μονάδες, όταν η συγκεκριμένη αγορά κινούνταν τους τελευταίους μήνες κατά μέσο όρο στις 200 χιλιάδες οχήματα.  Πτώση της τάξης του 38% παρουσίασαν  τον Μάρτιο και οι πωλήσεις στην Γερμανική αγορά, κάτι που οφείλετε στην ραγδαία εξάπλωση του κορωνοϊού στην μεγαλύτερη παραγωγική χώρα αυτοκινήτων.

Την μεγαλύτερη μείωση στις πωλήσεις τους την βίωσαν – και συνεχίζουν να την βιώνουν – οι εγχώριες φίρμες, όπως η VW που είδε τον περασμένο μήνα τις πωλήσεις της να μειώνονται στην Γερμανία κατά 35%, την Audi να βλέπει απώλειες που αγγίζουν το 37%, την Mercedes-Βenz  στο 28%, την BMW στο 21% ενώ, η Ford γνώρισε ένα ιστορικό αρνητικό ρεκόρ στην συγκεκριμένη αγορά, σημειώνοντας πτώση που άγγιξε το 50%.   Η Ιταλία είδε τις πωλήσεις της να μειώνονται κατά 85%, ενώ, στην Ισπανία η μείωση άγγιξε το 69%. Οι αναλυτές προβλέπουν, προς το παρόν και με τα σημερινά δεδομένα που ακολουθεί η πορεία της πανδημίας, πως οι πωλήσεις των αυτοκινήτων στην Ευρώπη θα ξεπεράσουν το 20%. Στην Ελλάδα, ο Μάρτιος αναμένεται να κλείσει με απώλειες πάνω από 60% σε σχέση με τον περασμένο Φεβρουάριο, παρόλο που οι περισσότερες αντιπροσωπείες διατηρούσαν την δυναμική τους σε επίπεδο παραγγελιοληψιών τις δύο πρώτες εβδομάδες του Μαρτίου και πριν επιβληθούν τα έκτακτα μέτρα με τον περιορισμό της κυκλοφορίας και το κλείσιμο αρκετών εταιρειών.