Ο ρόλος των σχολείων στην αλυσίδα μετάδοσης του ιού SARS-C0V-2 δεν είναι ερώτημα που απασχολεί μόνο τους έλληνες ειδικούς, οι οποίοι καλούνται να λύσουν δυσεπίλυτους επιστημονικούς γρίφους λαμβάνοντας αποφάσεις με γνώμονα τη δημόσια υγεία.
Οι συνάδελφοί τους ανά τον κόσμο προβληματίζονται εξίσου, συνειδητοποιώντας ότι στη Σουηδία – όπου τα δημοτικά σχολεία και οι παιδικοί σταθμοί δεν έπαψαν να λειτουργούν, εν αντιθέσει με τις περισσότερες χώρες – χάθηκε μια πολύτιμη (ερευνητική) ευκαιρία που θα ξεκλείδωνε τις πολυπόθητες απαντήσεις.
Η χαμένη αυτή ευκαιρία απασχόλησε και το επιστημονικό περιοδικό «Science», καθώς τα δημοτικά και τα γυμνάσια στη Σουηδία – εξαιρουμένων των λυκείων και των πανεπιστημίων – όχι μόνο παρέμειναν εν λειτουργία, αλλά παράλληλα δεν έγιναν παρεμβάσεις σε ό,τι αφορά το μέγεθος των τάξεων, τις τραπεζαρίες όπου οι μαθητές τρώνε μεσημεριανό αλλά και τις ώρες διδασκαλίας.
-Τι αναφέρουν κορυφαίοι επιδημιολόγοι της σκανδιναβικής χώρας
-Τα καίρια ερωτήματα που έμειναν αναπάντητα
Διαβάστε περισσότερα στα ΝΕΑ που κυκλοφορούν την Τετάρτη