Το Mitsubishi Space Star ανανεώθηκε εμφανισιακά και τεχνολογικά και με την πρώτη επαφή μας στην ελληνική αγορά να γίνεται με την βενζινοκίνητη των 1,2 λίτρων, απόδοσης 80 ίππων και το …ξεκούραστο για τον οδηγό αυτόματο κιβώτιο.

Το νέο ιαπωνικό μοντέλο, που ξεκίνησε την εμπορική του καριέρα το 2012, έρχεται πιο ολοκληρωμένο σε όλα τα σημεία. Πρώτα στην εμφάνιση, που δείχνει σημεία εκμοντερνισμού, ενώ, φέρει και μεγαλύτερες διαστάσεις, με το μήκος του να αγγίζει τα 3,84 μέτρα.

Στο εμπρός τμήμα του φέρει τα σχεδιαστικά πρότυπα “Dynamic Shield”, με νέα μμάσκα, προφυλακτήρες κ.α. Επίσης τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED εμπρός και πίσω.

Άνετο σε χώρους

Ο άνεμος των αλλαγών άγγιξε πολύ περισσότερο το εσωτερικό του μοντέλου, που εκτός από πιο σύγχρονο είναι και πιο άνετο και πρακτικό. Το Mitsubishi Space Star θα βολέψει , χωρίς παραχωρήσεις, τέσσερις επιβάτες,  ενώ, πρακτικός σε σχήμα και χωρίς …περισσέματα είναι και ο χώρος των αποσκευών που φτάνει στα 235 λίτρα.

Κινητήρας για όλες τις …χρήσεις!

Σαφώς, το σημείο στο οποίο επικεντρωθήκαμε είναι το μοτέρ, όπου πλέον , το Mitsubishi Space Star εφοδιάζεται με δύο ατμοσφαιρικούς κινητήρες βενζίνης, χωρητικότητας 1,0 και 1,2 λίτρων.

Στο πεδίο δοκιμών μας η έκδοση με τους 80 ίππους. Κάτω από το καπό δεσπόζει ο τρικύλινδρος 12βάλβιδος κινητήρας με σύστημα μεταβλητού χρονισμού MIVEC που – εκτός από την χειροκίνητη έκδοση σε κιβώτιο – υπάρχει και η …ξεκούραστη για τον οδηγό με το αυτόματο CVT.

Σε επιδόσεις σημειώστε, ότι το μικρό ιαπωνικό μοντέλο μπορεί να πιάσει σε τελική τα 180 χλμ/ώρα ενώ, για τα 0-100χλμ/ώρα απατούνται 12΄΄.

Αν και είναι προορισμένο για αστικές μετακινήσεις – πεδίο στο οποίο τα πάει περίφημα σε ευελιξία, με αγαπημένο του χόμπι το εύκολο στο παρκάρισμα – κάτι στο οποίο διευκολύνουν και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες του – το μικρό Space Star δείχνει να μεταμορφώνεται , όταν καλεστεί να εξυπηρετήσει και μεγαλύτερες αποστάσεις. Εδώ, το μικρό μοτέρ δείχνει να κρατάει υψηλούς ρυθμούς, κυρίως σε υπεραστικές διαδρομές αλλά και τον αυτοκινητόδρομο, χωρίς…φυσικά να βάζει φωτιά στην άσφαλτο ( είπαμε ο ρόλος του είναι άλλος!).

Μας κέρδισε η ρύθμιση της ανάρτησης του, που απορροφάει με …αποτρεπτικό τρόπο τους κραδασμούς από τους συχνά κακούς ελληνικούς δρόμους, ενώ, το καλό σύνολο στην οδική συμπεριφορά συμπληρώνει και το βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση που είναι αρκούντως ικανοποιητική.

Επίσης, η έκδοση με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων, φέρει κάμερα οπισθοπορείας, , το Hill Start Assist για εύκολες εκκινήσεις στις ανηφόρες, ,  το σύστημα Start&Stop, που συμβάλει στην μείωση της κατανάλωσης.

Το μικρό μοντέλο υπόσχεται – και με βάση τις εργοστασιακές μετρήσεις – κατανάλωση 4,7 λίτρα/100χλμ.  (NEDC) ή 5,3 (WLTP) λίτρα/100 χλμ. και 108 (NEDC) ή 121 (WLTP) γραμμάρια CO2/χλμ.

To Mitsubishi Space Star 1.2 έχει πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο, όπως σύστημα πολυμέσων, διασύνδεση μέ bluetooth με smartphone, Cruise Control, σύστημα Αποφυγής Πρόσκρουσης με Ανίχνευση Πεζών ή Διατήρησης Λωρίδας κ.α.

Το Mitsubishi Space Star 1.2 κοστίζει στην έκδοση Invite με χειροκίνητο κιβώτιο είναι 13.450 ευρώ, ενώ, το αυτόματο ανεβάζει την τιμή στα 800 ευρώ.