Oι αεροπορικές εταιρείες δοκιμάζουν διάφορα μέτρα για να προσελκύσουν πελάτες εν μέσω της πανδημίας: αφήνουν τη μεσαία θέση κενή στο αεροπλάνο, επιβάλλουν τη χρήση μάσκας ή κάνουν ελέγχους στα τέρμιναλ. Η Emirates το πήγε ένα βήμα παραπέρα…
Η πασίγνωστη Emirates είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία που παρέχει στους πελάτες της πλήρη και δωρεάν ασφάλιση κατά του κοροναϊού.
Οι επιβάτες καλύπτονται για την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και θεραπεία, για την καραντίνα σε ξενοδοχεία, ακόμα και για τα έξοδα κηδείας που – ο μη γένοιτο – χρειαστεί όποιος μολυνθεί από τον κοροναϊό στις πτήσεις της.
Οι υπηρεσίες του πακέτου για τον κοροναϊό
Η κάλυψη θα είναι δωρεάν για όλους τους επιβάτες ανεξάρτητα από την κατηγορία της θέσης ή του προορισμού τους, ενώ θα εφαρμόζεται αυτομάτως.
Πρακτικά σημαίνει ότι αν κάποιος που έχει ταξιδέψει με την εταιρεία σε άλλη χώρα παρουσιάσει συμπτώματα του κοροναϊού και χρειαστεί νοσηλεία, η εταιρεία θα του καλύψει τα έξοδα έως 150.000 ευρώ.
Επίσης, αν κάποιος επιβάτης διαγνωστεί θετικός, αλλά δεν χρειαστεί νοσηλεία, θα αποζημιώσει τον ίδιο και έναν συνοδό με 100 ευρώ την ημέρα για τα έξοδα καραντίνας σε ξενοδοχείο για δύο εβδομάδες.
Σε περίπτωση θανάτου του επιβάτη λόγω COVID-19, η εταιρεία θα καλύπτει τα έξοδα κηδείας του προσφέροντας 1.500 ευρώ.
Το μέτρο θα ισχύσει έως τις 31 Οκτωβρίου 2020.
Ο λόγος πίσω από το πρωτοφανές αυτό μέτρο
Η εταιρεία από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα εξήγησε ότι στόχος της είναι να ενθαρρύνει τους αεροπορικούς επιβάτες να ταξιδέψουν.
Ο διευθυντής της εταιρείας εξηγεί το σκεπτικό πίσω από την απόφαση: «Ξέρουμε ότι ο κόσμος ανυπομονεί να πετάξει, καθώς σιγά σιγά τα σύνορα ανοίγουν, αλλά χρειάζονται την ασφάλεια και τη βεβαιότητα ότι αν κάτι απρόβλεπτο συμβεί, θα τους εξυπηρετήσουμε. Βάζουμε πρώτα τους πελάτες μας και πιστεύουμε ότι θα καλωσορίσουν αυτή την πρωτοβουλία».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, «αν διαγνωστείτε θετικοί στην Covid-19 όσο είστε στο εξωτερικό, θα σας βοηθήσουμε με έξοδα ιατρικά, νοσηλείας, καραντίνας σε εγκεκριμένη μονάδα και επαναπατρισμού»
Πάντως, η εταιρεία διευκρινίζει ότι δεν ισχύει αν «ταξιδεύετε παρά τις αντίθετες συστάσεις της κυβέρνησής σας ή της τοπικής κυβέρνησης στον προορισμό σας».