Πριν μερικά χρόνια, στη λίστα με τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα στην Ευρώπη και στην πρώτη πεντάδα θα υπήρχαν τα πιο μεγάλα, οικογενειακά μοντέλα, ενώ, η κυριαρχία των γερμανικών μοντέλων ήταν ακλόνητη. Σήμερα, οι Ευρωπαϊοι καταναλωτές βάζουν …νερό στο κρασί του, δεν θέλουν να «υπερκεράσουν» τις οικονομικές τους δυνατότητες και στρέφονται σε μοντέλα, μικρής κατηγορίας ( αυτοκίνητα που οι τιμές τους κατά μέσο όρο δεν ξεπερνούν τις 17 χιλιάδες ευρώ) , που όμως τα προσφέρουν όλα σε επίπεδο τεχνολογικό και άνεσης. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία, οι υποψήφιοι αγοραστές της γηραιάς ηπείρου έχουν βάλει στο στόχαστρο των προτιμήσεων τους τα μικρά, βενζινοκίνητα, ενώ, ένας στους τρεις θα επιλέξει ένα μικρό SUV . Άξιο αναφοράς ότι και τα ηλεκτρικά ανεβάζουν συνεχώς ρυθμούς – με την πανδημία να μην έχει διαταράξει την ανερχόμενη κατηγορία των αυτοκινήτων που «μπαίνουν στην πρίζα».
Στροφή στα γαλλικά
Ειδικότερα,στην λίστα με τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα το Renault Clio ανέβηκε στην κορυφή, όντας το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη, καταγράφοντας 37.119 ταξινομήσεις ( οκτώ στα 10 Clio ταξινομούνται στην Ευρώπη και τα υπόλοιπα δύο στον υπόλοιπο κόσμο). Παραδοσιακά, το VW Golf δεν λείπει από την πρώτη τριάδα, και κατέλαβε την δεύτερη θέση, ενώ, η τρίτη θέση ανήκει στο νέο Renault Captur (22.287 ταξινομήσεις). Η Dacia συνεχίζει να εκπλήσσει με τις εμπορικές επιτυχίες της, όπως με το Sandero που βρέθηκε στην τέταρτη θεση. Το Toyota Yaris ( στην πέμπτη θέση ) και το Peugeot 208 ( στην έκτη θέση) επιβεβαιώνουν τον κανόνα που θέλει τους Ευρωπαϊους οδηγούς να χρησιμοποιούν για τις καθημερινές μετακινήσεις τους τα μικρά μοντέλα. Επίσης, τέσσερις στους δέκα επιλέγει ένα SUV, ιδιαίτερα της μικρής κατηγορίας.