«Φωτιά» στα social media έβαλε η πρώην Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ Μισέλ Ομπάμα τόσο με την ομιλία της κατά τη διάρκεια του συνεδρίου των Δημοκρατικών, όσο και με το χρυσό κολιέ που επέλεξε να φορέσει, στέλνοντας ένα μήνυμα στους αμερικανούς ψηφοφόρους.
Η Μισέλ Ομπάμα έδωσε μια παθιασμένη ομιλία την πρώτη ημέρα του συνεδρίου, ζητώντας από τους αμερικανούς να ψηφίσουν όπως το 2008 και το 2012.
Η ίδια, υπογραμμίζοντας τη σημασία της συμμετοχής στις προεδρικές εκλογές, επέλεξε να εμφανιστεί φορώντας ένα χρυσό κολιέ που έγραφε τη λέξη «vote» (ψηφίζω) και φυσικά έγινε viral αμέσως και δημοφιλής αναζήτηση κατά την τελευταία ώρα του συνεδρίου.
Designer ByChari Deluged With Orders for Michelle Obama’s ‘VOTE’ Necklace https://t.co/X4FIMaY1FA via @thedailybeast
— jeanie (@jeaniezk) August 18, 2020
Το χρυσό κολιέ που φορούσε η πρώην Πρώτη Κυρία, όπως έγινε γνωστό λίγο αργότερα δημιουργήθηκε κατά παραγγελία από την ByChari, μια γυναικεία εταιρεία με έδρα το Λος Aντζελες.
Η ιδιοκτήτρια της εταιρείας, η 36χρονη Χάρι Κούθμπερτ, δήλωσε πως δεν είχε ιδέα πως η Μισέλ Ομπάμα θα φορούσε το κολιέ της στην εμφάνισή της στο συνέδριο, μέχρι που το είδε στον λαιμό της σε ένα στιγμιότυπο από το βίντεο που παρακολούθησε η μητέρα της στο CNN.
Confirmed: Michelle Obama’s “vote” necklace was made by Black-owned jewelry brand ByChari.#DemConvention https://t.co/wDUVUYSwux
— Jenna Amatulli (@ohheyjenna) August 18, 2020
I never imagined that something I’m so passionate about could mean so much to so many! The response has been incredible and I am beyond honored and humbled that @michelleobama wore my design. pic.twitter.com/rbkEZ7HUei
— BYCHARI (@ByChari) August 18, 2020
«Ηταν σουρεαλιστικό», είπε η Κούθμπερτ. «Καθόμουν στο γραφείο και έκλαιγα»
Η σχεδιάστρια πρόσθεσε πως η στιλίστρια της Μισέλ Ομπάμα είχε παραγγείλει το κολιέ των 430 δολαρίων αρκετές εβδομάδες πριν από την ομιλία της, αλλά δεν είχε διευκρινίσει πότε θα το φορούσε.
Και η ίδια, πριν από το τηλεφώνημα αυτό, είχε δημιουργήσει ένα κολιέ με τη λέξη «Vote» για τον εαυτό της και είχε δημοσιεύσει τη φωτογραφία στο Instagram της εταιρείας της τον Νοέμβριο του 2018, λίγο πριν τις προηγούμενες εκλογές στις ΗΠΑ..
«Σπάνια εκφράζω τις πολιτικές μου απόψεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά υπάρχει μεγάλος κίνδυνος για εμάς ως γυναίκες και άτομα που δεν κάνουμε αυτό που πρέπει», λέει η λεζάντα, στην οποία εικονίζεται με το κόσμημα.
«Ενθαρρύνω τους πάντες να βγουν και να ψηφίσουν αύριο. Κάντε τη φωνή σας να ακουστεί» πρόσθεσε η σχεδιάστρια.