Με το ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης των 48V προσφέρεται στην ελληνική αγορά και το νέο Fiesta. Το μηχανικό σύνολο διαθέτει κινητήρα 1,0-λίτρου με ένα σύστημα 48V, και προσφέρεται στην έκδοση με τους 155 ίππους, ενώ η ροπή φτάνει τα 240 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Περιλαμβάνει τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου που εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε τρικύλινδρο κινητήρα, με την οικονομία καυσίμου να ορίζεται από το εργοστάσιο στα 4,0 λίτρα/100χλμ.
Ανάμεσα στις νέες τεχνολογίες που διαθέτει είναι και η FordPass Connect που επιτρέπει στον χρήστη να κλειδώσει, να ξεκλειδώσει, να βάλει μπροστά τον κινητήρα, αλλά και να εντοπίσει το αυτοκίνητο, μέσω μιας ειδικής εφαρμογής στο smartphone του.