Εθνικά, πανδημία και υποδομές βρέθηκε στην ατζέντα των συνομιλιών που είχε ο πρωθυπουργός με τους βουλευτές της ΝΔ της Θεσσαλονίκης, διαβεβαιώνοντας ότι η συμπρωτεύουσα θα πάρει το μερίδιό της από τα κεφάλαια του Ταμείου Ανάκαμψης.

Μεταρρυθμιστικά πρότζεκτ

Με τους γαλάζιους βουλευτές Α’ και Β’ Θεσσαλονίκης ξεκίνησε τις συναντήσεις του στο υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης ο Πρωθυπουργός, στο πλαίσιο των προπαρασκευαστικών συζητήσεων ενόψει του φόρουμ Thessaloniki Helexpo που υποκαθιστά φέτος (11-20 Σεπτεμβρίου) την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.

Πριν από λίγο ο Κυριάκος Μητσοτάκης ολοκλήρωσε την συνάντηση με τους εκπροσώπους των παραγωγικών φορέων της Βορείου Ελλάδος (Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, Επαγγελματικό Επιμελητήριο, Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ελλάδος, Σύνδεσμος Εξαγωγέων και αυτή την ώρα συνομιλεί με τους επιστημονικούς φορείς της πόλης.

Σύμφωνα με όσα μεταφέρουν βουλευτές της ΝΔ είχαν μια εφ’ όλης της ύλης ενημέρωση από τον Πρωθυπουργό για μεταρρυθμιστικά πρότζεκτ της κυβέρνησης, για τις λύσεις που προωθούνται στα μεγαλύτερα προβλήματα της Θεσσαλονίκης αλλά και για την στρατηγική του Μαξίμου στην κρίσιμη επικαιρότητα με αιχμή τα εθνικά και τις εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.

Έργα υποδομών

Η ατζέντα του διαλόγου εστίασε προφανώς στα θέματα της Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ, Μετρό, η ανάπλαση της ΔΕΘ κ.λπ.), με την ελληνική κυβέρνηση να ρίχνει το βάρος της επόμενης μέρας και στα έργα υποδομών.

Σύμφωνα με τον βουλευτή Στράτο Σιμόπουλο, υπήρξαν διαβεβαιώσεις ότι η Θεσσαλονίκη θα πάρει το μερίδιο που της αναλογεί από τα ευρωπαϊκά κεφάλαια του Ταμείου Ανάκαμψης, ενώ ο Κώστας Γκιουλέκας έκανε λόγο για «μια πλήρη ενημέρωση από τον Πρωθυπουργό» σε ό,τι αφορά θέματα της Βορείου Ελλάδος αλλά και τα ελληνοτουρκικά.

ΟΑΣΘ

Νωρίτερα στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας σημείωσε ότι «είναι σημαντικό το γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη παίρνει μεγάλη ανάσα στις μεταφορές, καθώς ο συνολικός στόλος του ΟΑΣΘ από τον Αύγουστο του 2019 -μέσα σε έναν μόλις χρόνο- έχει αυξηθεί πάνω από 70%».

Όπως είπε, σήμερα ο ΟΑΣΘ διαθέτει σε λειτουργία 270 οχήματα, 130 οχήματα από ΚΤΕΛ και 18 οχήματα από leasing και τον Δήμο, δηλαδή συνολικά 418 οχήματα. «Πέρυσι, τον Αύγουστο του 2019, διέθετε 215 οχήματα και 25 οχήματα από ΚΤΕΛ, δηλαδή 240 οχήματα συνολικά. Προβλέπεται ο συνολικός αριθμός σε σχέση με τον Αύγουστο του 2019 να διπλασιαστεί στις αρχές του 2021 και να υπερδιπλασιαστεί τον Ιούνιο της ίδιας χρονιάς» πρόσθεσε.