«Όλα είναι έτοιμα για το πρώτο κουδούνι», σημείωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, που επισκέφθηκε το πρωί, το 10ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της περιοδείας που πραγματοποιεί σε σχολεία της Κεντρικής Μακεδονίας.
«Δεν έχουν επιστημονική βάση οι αντιδράσεις για τη μάσκα»
«Από σήμερα ξεκινώ μια περιοδεία στην Κεντρική Μακεδονία, σχολείο – σχολείο, για να μιλήσω με τους εκπαιδευτικούς, να ακούσω ερωτήσεις που μπορεί να έχουν και τις ανησυχίες τους και είμαστε εδώ για να τα λύσουμε όλα» είπε η κ. Κεραμέως, σε δηλώσεις της, συμπληρώνοντας πως «εκπαιδευτικοί, στελέχη εκπαίδευσης, γονείς, μαθητές, φοιτητές, σπουδαστές, όλοι μαζί ενωμένοι θα ξεκινήσουμε αυτή τη νέα σχολική και ακαδημαϊκή χρονιά».
Ερωτηθείσα σχετικά με τις αντιδράσεις για τη χρήση μάσκας στα σχολεία, η κ. Κεραμέως σημείωσε πως «αν αυτές, οι πραγματικά μειωμένες αντιδράσεις, είχανε κάποια επιστημονική βάση, θα τις συζητούσαμε με τους ειδικούς. Ωστόσο, δεν έχουν». Όπως τόνισε «οι ειδικοί είναι σαφέστατοι πως η μάσκα είναι ασφαλής. Η μάσκα είναι ότι πιο πολύτιμο έχουμε αυτή τη στιγμή για να συνεχίσουμε τη ζωή μας, γιατί πρέπει να συνεχίσει, αλλά με ιδιαίτερη προστασία για την υγεία όλων μας», ανέφερε χαρακτηριστικά η υπουργός Παιδείας.
«Όλα έτοιμα για το πρώτο κουδούνι»
Η κ. Κεραμέως σημείωσε πως «Όλα είναι έτοιμα» για το πρώτο κουδούνι.
«Έχουν γίνει όλες οι προετοιμασίες που αφορούν στην κανονική έναρξη της σχολικής χρονιάς, η πρόσληψη εκπαιδευτικών έγινε πιο νωρίς από τα προηγούμενα χρόνια, τα βιβλία είναι στη θέση τους κι έχει γίνει και μια ειδική προετοιμασία στο θέμα της διαχείρισης της πανδημίας με μέτρα προστασίας και πρόληψης έναντι του κοροναϊού», είπε, προσθέτοντας ότι έχουν εκδοθεί και έχουν σταλεί στα σχολεία ειδικές οδηγίες για το πως θα λειτουργήσουν από Δευτέρα.
Επιπλέον, η υπουργός σημείωσε πως έχει γίνει και μια ενημερωτική καμπάνια που απευθύνεται σε γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές για όλα τα μέτρα προστασίας και πρόληψης. Όλα αυτά είναι αναρτημένα στην ειδική ιστοσελίδα «mathainoumeasfaleis.gov.gr».