H ναυαρχίδα των Γερμανών εισέρχεται στην έβδομη γενιά της, ένα τετράτροχο… πέντε αστέρων που εμπλουτίζεται με όλο το τεχνολογικό οπλοστάσιο της Mercedes-Benz, ενώ, κάνει μια εντυπωσιακή είσοδο στην υβριδική τεχνολογία με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ! Η νέα –S-Class αγγίζει σε μήκος τα 5,1 μέτρα, με την πολυτέλεια να είναι σε πρώτο πλάνο, σε κάθε γωνιά του σαλονιού της.
To νέο μοντέλο βρίθει σε πολυτέλεια. Στο ταμπλό ξεχωρίζει η οθόνη αφής των 12,8 ιντσών ενώ, με την τεχνολογία αφής και τις φωνητικές εντολές οι Γερμανοί κατάφεραν από τη νέα S-Class να αφαιρέσουν 27 διακόπτες! Έτσι, οι περισσότερες λειτουργίες τους εκτελούνται πλέον είτε μέσω της οθόνης, είτε μέσω φωνητικών εντολών. Επίσης, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι τρισδιάστατος, ενώ διατίθεται ηχοσύστημα με 30 ηχεία και 8 αντηχεία!
Η γερμανική φίρμα εξόπλισε και την S-Class με τον φωνητικό …βοηθό που τον ονομάζει «Hey Mercedes» όπου ο οδηγός μπορεί να «συζητάει» με το αυτοκίνητο και να δέχεται εντολές για διάφορες πληροφορίες όπως στο σύστημα πλοήγησης κ.α. Και σε αυτό το μοντέλο η υβριδική τεχνολογία δίνει το παρόν της. Το πολυτελές όχημα μπορεί να επιλεχθεί ανάμεσα από τρεις κινητήρες, με κοινό παρονομαστή το ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt EQ Boost.
Σε ντίζελ υπάρχει η έκδοση S350 d, με τον 3λιτρο των 210 ίππων και την μέση κατανάλωση να ορίζεται από τα εργοστάσια από 6,4-7,7 λίτρα/100 χλμ. Επίσης, υπάρχει και τετρακίνητη S350 d 4MATIC και η S400 d 4MATIC, των 243 ίππων ενώ, σε εκδόσεις βενζίνης δεσπόζει ο 3λιτρος υπερτροφοδοτούμενος σε πολλαπλές εκδόσεις ισχύς με την βασική να αποδίδει 270 ίππους . Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο 9G–TRONIC.
Εξίσου μεγάλο ενδιαφέρον, μέσα από την πληθωρική λίστα των πρωτοποριακών συστημάτων, είναι και το νέο σύστημα τετραδιεύθυνσης, όπου χάρ σε αυτό το σύστημα υπάρχει αυτόματα – για την αύξηση της ενεργητικής ασφάλειας – και διεύθυνση στον πίσω άξονα μέσω της περιστροφής των πίσω τροχών έως και 10 μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς σε χαμηλές ταχύτητες.