H Dacia ισχυροποιεί την θέση της στην ευρωπαϊκή αγορά με την ήδη επιτυχημένη γκάμα των μοντέλων της, τα Sandero, Sandero Stepway και το σεντάν Logan, με την τελευταία και πιο σύγχρονη εκδοχή τους. Τα ρουμάνικα μοντέλα, με τις ευλογίες της Renault, έχουν να επιδείξουν ένα πιο σύγχρονο παρουσιαστικό, με το εσωτερικό να πατάει στα πιο εξελιγμένα πρότυπα από πλευράς τεχνολογίας.
Να σημειωθεί, ότι το Sandero αποτελεί το πιο δημοφιλές μοντέλο σε πωλήσεις στην Ευρώπη από το 2017 και το best seller Dacia με 2,1 εκατομμύρια ταξινομήσεις από το 2004 και μερίδιο 32% για τον κατασκευαστή. Το Sandero μεγάλωσε σε διαστάσεις σε σχέση με το προηγούμενο με το μήκος του να αγγίζει τα 4,08 μέτρα, ενώ, το Sandero Stepway φτάνει τα 4.09 μέτρα. To Logan είναι πιο μακρύ λόγω του επιπλέον πίσω τρίτου όγκου και φτάνει τα 4.396 χλστ.
Τόσο το Sandero, όσο και το crossover Sandero Stepway έχουν πιο μοντέρνο λουκ, ενώ, το τελευταίο δείχνει τον off–road χαρακτήρα του, παρόλο που δεν είναι τετρακίνητο, αλλά μπορεί να ξελασπώσει τον οδηγό του στις αποδράσεις. Και τα τρία μοντέλα είναι άνετα, με έμφαση στους χώρους φόρτωσης. Στα νέα μοντέλα ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα με την προσθήκη των LED. Στο εσωτερικό τους έχει γίνει ριζική αλλαγή, τόσο ως προς την σχεδίαση, όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο, με κοινό παρονομαστή και στα τρία μοντέλα τα ποιοτικότερα υλικά. Το Sandero διαθέτει χώρο φόρτωσης που αγγίζει τα 328 λίτρα, ενώ, τα 528 λίτρα ανήκουν στο Logan.
Ο εξοπλισμός είναι ιδιαίτερα πλούσιος και περιλαμβάνει το γνώριμο σύστημα πολυμέσων, με οθόνη οκτώ ιντσών, αυτόματη λειτουργία φώτων, τις γνώριμες ηλεκτρικές λειτουργίες, την κάμερα οπισθοπορείας, τους αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός – πίσω κ.α. . Τα νέα Sandero και Logan βασίζονται στην πλατφόρμα CMF (του νέου Clio) η οποία εγγυάται αυξημένη ακαμψία και χαμηλότερο βάρος. Βελτιωμένη, χάρη στο νέο εμπρός άξονα, είνα και η οδική συμπεριφορά των νέων μοντέλων. Επίσης, το μακρύτερο μεταξόνιο συμβάλλει στην καλύτερη σταθερότητα, τόσο στις ευθείες όσο και στις στροφές. Για την κίνηση του νέου Sandero το εφαλτήριο μοτέρ είναι 1.0 λίτρου, βενζίνης, και συγκεκριμένα ο SCe 65, turbo TCe 90 ίππων με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή αυτόματο και τον κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/υγραέριο) ECO–G 100 με 6άρι μηχανικό κιβώτιο.