«Διανύουμε μια διαφορετική χρονιά». Το… μεγάλο κλισέ του 2020 δεν θα μπορούσε να περιγράφει με μεγαλύτερη ακρίβεια την πραγματικότητα – ή μάλλον τις πραγματικότητες – που έχει διαμορφώσει η πανδημία. Καθώς οι ενήλικες προσαρμοζόμαστε στη νέα εργασιακή καθημερινότητα, με το «γραφείο» μας πλέον να στριμώχνεται στο σαλόνι, την κουζίνα ή την κρεβατοκάμαρα, τα παιδιά, παρά τη μικρή τους ηλικία, είναι αντιμέτωπα με εξίσου μεγάλες προκλήσεις. Μία από τις κυριότερες, είναι φυσικά και η δυσκολία τους να αφομοιώσουν την ύλη της χρονιάς μέσα στο νέο περιβάλλον της τηλεκπαίδευσης.
Μια μεγάλη πρωτοβουλία για τους μικρούς μαθητές
Για αυτό και είναι τόσο σημαντικές οι πρωτοβουλίες όπως αυτή του Ομίλου Olympia, που προσανατολίζονται στη στήριξη των μικρών ηρώων σε αυτές τις παράξενες συνθήκες. Από τις 24 Νοεμβρίου και μέχρι το τέλος του έτους, όλα τα παιδιά των εργαζομένων του Ομίλου, έχουν αποκτήσει δωρεάν πρόσβαση στην πλατφόρμα εκπαίδευσης brainy, η οποία προσφέρει εξ αποστάσεως μαθησιακή υποστήριξη.
«Πριν περίπου 2 μήνες ευχηθήκαμε στα παιδιά μας «Καλή Σχολική Χρονιά», μας λέει η κυρία Κατερίνα Μαντζώρου, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της PMM (Public-MediaMarkt). «Η φράση αυτή έχει ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα αυτές τις μέρες. Μας θυμίζει ακόμη πιο έντονα την αξία που έχει η συνεχής εκπαίδευση για τη βελτίωση της ζωής κάθε ανθρώπου, ακόμη και σε συνθήκες κοινωνικής αποστασιοποίησης. Ιδιαίτερα στα πρώτα χρόνια της σχολικής εκπαίδευσης το σχολείο εκτός από παιδαγωγικό χαρακτήρα έχει και βαρύνουσα σημασία στα πρώτα στάδια της κοινωνικοποίησης των παιδιών. Θελήσαμε λοιπόν να στηρίξουμε μαθητές και γονείς αυτή την «ιδιαίτερη» σχολική χρονιά».
Όλο το υλικό της πλατφόρμας Brainy έχει σχεδιαστεί από ειδικούς του κλάδου της εκπαίδευσης, με στόχο την υποστήριξη της καθημερινής μελέτης των μικρών μαθητών – αλλά και την παροχή βοήθειας με βάση τις ανάγκες του καθενός ξεχωριστά.
Οι μαθητές δημοτικού και γυμνασίου μπορούν να ανακαλύψουν εκεί ολόκληρη τη σχολική ύλη με τη μορφή θεωρίας και ασκήσεων, αλλά και διαδραστικά quiz που θα τους βοηθήσουν να εξασκηθούν σε αυτή με έξυπνο τρόπο.
Παράλληλα, αποκτούν πρόσβαση σε καθοδήγηση και επικοινωνία από δασκάλους, η οποία στηρίζεται σε τεχνολογικό intelligence και λαμβάνεται μέσω της πλατφόρμας ως προσωποποιημένη εμπειρία.
«Οι άνθρωποί μας δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό»
Ο Βασίλης Γαβρόγλου, Διευθυντής Ανθρωπίνου Δυναμικού του Ομίλου Olympia μας εξηγεί τους λόγους πίσω από αυτή την απόφαση. «Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες που γνωρίζουμε όλοι, οι άνθρωποι μας συνεχίζουν να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, γι’ αυτό κι εμείς θεωρούμε υποχρέωσή μας να φροντίζουμε να τους υποστηρίζουμε όσο το δυνατόν περισσότερο. Σε αυτή την κατεύθυνση και έχοντας στο DNA μας την τεχνολογία, αποφασίσαμε να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες που προσφέρει ο τομέας αυτός σε ένα νευραλγικό κομμάτι της καθημερινότητας των εργαζομένων μας, αυτόν της εκπαίδευσης των παιδιών τους».
Έμπρακτα στο πλευρό των εργαζομένων
Η κίνηση, που αναμένεται να διευκολύνει τόσο τους ίδιους τους μαθητές όσο και τους γονείς τους, είναι η δεύτερη μεγάλη πρωτοβουλία που έχει αναλάβει ο Όμιλος Olympia από την αρχή της υγειονομικής κρίσης για να στηρίξει τους ανθρώπους του. Κατά τη διάρκεια της άνοιξης, ήδη από τις πρώτες εβδομάδες της πανδημίας, ο Όμιλος είχε λανσάρει ειδική τηλεφωνική γραμμή συμβουλευτικής υποστήριξης με την συνεργασία του κορυφαίου ελληνικού παρόχου Hellas EAP.
Στην άλλη άκρη του ακουστικού, οι εργαζόμενοι του Ομίλου Olympia μπορούν να βρουν 24 ώρες την ημέρα ειδικούς επαγγελματίες, για να μοιραστούν τους προβληματισμούς τους ανώνυμα, εμπιστευτικά και απεριόριστα. Από την πλευρά τους, οι ειδικοί προσφέρουν υποστήριξη για ένα πλήθος προκλήσεων, τους καθοδηγούν για την αποτελεσματικότερη διαχείριση της καθημερινότητάς τους, και τους βοηθούν να διατηρήσουν καλή ψυχή και σωματική υγεία και ευεξία.