Η Ουχάν, η κινεζική πόλη που συνδέεται με το αρχικό ξέσπασμα του Covid-19, ξεκίνησε διαφημιστική καμπάνια ως μέρος των προσπαθειών να προσελκύσει ταξιδιώτες να βιώσουν την ομορφιά της.
Το βίντεο, με τον τίτλο «Ας συναντηθούμε στην Ουχάν» δημοσιεύτηκε στον ιστότοπο του Γραφείου Πολιτισμού και Τουρισμού, παρουσιάζει τα πιο ελκυστικά σημεία της πόλης, σημειώνοντας: «Η Ουχάν δεν διστάζει να δείξει την ομορφιά της και όσοι την αγαπούν βαθιά ελπίζουν ότι θα την νιώσουν όλο και περισσότεροι άνθρωποι».
«Ανυπομονούμε να σας γνωρίσουμε» προσθέτει το βίντεο, σύμφωνα με το CNN.
Σημειώνεται πως η Ουχάν, στην επαρχία Χουμπέι της κεντρικής Κίνας, επέβαλε lockdown 76 ημερών, από τις 23 Ιανουαρίου έως τις 8 Απριλίου, καταφέρνοντας να μειώσει σημαντικά τα κρούσματα του κοροναϊού.
Από τον Μάιο, δεν έχει αναφερθεί ούτε ένα νέο κρούσμα και ήταν ο κορυφαίος προορισμός που οι κινέζοι πολίτες ήθελαν να επισκεφθούν μετά το τέλος της κρίσης, σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο.