Ακόμη μια επιτυχία καταγράφει στο σερί των διακρίσεών της η μεγαλύτερη GameTech εταιρεία στην Ελλάδα, αποσπώντας Customer Distinction Award στην κατηγορία Best Omni – Channel Customer Experience στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2020, αναδεικνύοντας την Kaizen Gaming ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες για την υιοθέτηση και εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών.
Τα βραβεία που πραγματοποιήθηκαν για 11η χρονιά από το Εθνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου με την live τελετή απονομής, την οποία παρακολούθησαν περισσότερα από 3000 στελέχη της ελληνικής επιχειρηματικής αγοράς. Σημειώνεται ότι ο θεσμός τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, του ΣΕΒ, το ΣΕΚΕΕ και του ΙΕΑ, ενώ στην Κριτική Επιτροπή των Βραβείων συμμετείχαν επιφανείς προσωπικότητες του ακαδημαϊκού και επιχειρηματικού χώρου, με επικεφαλής τον Γιώργος Σιώμκο, Καθηγητή Μάρκετινγκ και Κοσμήτορα της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η Kaizen Gaming στο πλαίσιο της στρατηγικής της ανάπτυξης υλοποιεί ενέργειες και αναπτύσσει πρωτοβουλίες που εστιάζουν στους άξονες της Τεχνολογίας και του Υπεύθυνου Παιχνιδιού. Έτσι, στην κατεύθυνση αυτή, η ίδια χρησιμοποιεί τεχνολογίες αιχμής προωθώντας πρακτικές υπεύθυνου και αξιόπιστου παιχνιδιού, τις οποίες φροντίζει να ενσωματώνει σε κάθε στάδιο της διαδρομής των χρηστών της, ενισχύοντας την εμπειρία τους μέσα από το εξελιγμένο πολυκαναλικό περιβάλλον επικοινωνίας της, συγκεντρώνοντας μάλιστα ιδιαίτερα υψηλές βαθμολογίες ικανοποίησης από τους ίδιους.
Πιο συγκεκριμένα, από την ίδρυσή της, η Kaizen Gaming έχει εξελίξει την εξυπηρέτηση πελατών σε ένα από τα κύρια ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα, δημιουργώντας ένα εσωτερικό και αυτόνομο μοντέλο εξυπηρέτησης πελατών, το οποίο μάλιστα προώθησε και ενσωμάτωσε σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησης της (Κύπρος, Γερμανία, Ρουμανία, Πορτογαλία, Βραζιλία). Η σημερινή της δομή υποστηρίζει εφτά διαφορετικά κανάλια εξυπηρέτησης, τρία εκ των οποίων παρέχει αποκλειστικά η ίδια στον κλάδο, αυτά του Viber, WhatsApp και Facebook Messenger, διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο αποδοτική, ενιαία και άμεση επικοινωνία με τους πελάτες της.
Παράλληλα, η Kaizen Gaming έχει επενδύσει σε ένα από τα καλύτερα contact management systems, ευθυγραμμίζοντας και ενοποιώντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν στο ιστορικό και το εν γένει μοναδικό customer journey των χρηστών της πλατφόρμας της. Μαζί με την τεχνολογική υπεροχή, η δημιουργία του τμήματος με εξειδικευμένο και καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό έχουν συνεισφέρει με τη σειρά τους στην ανάδειξη της Kaizen Gaming ως μιας εκ των κορυφαίων GameTech εταιρειών του κλάδου διεθνώς, που αναγνωρίζονται για τις ποιοτικές υπηρεσίες CX.
Όπως σημειώνει ο κ. Στάθης Λοβέρδος, Director of Services στην Kaizen Gaming «Στην Kaizen Gaming βλέπουμε πάντα μέσα από μάτια των πελατών μας και υπό αυτό το πρίσμα επενδύουμε όλα αυτά τα χρόνια στη συνεχή ενίσχυση και ανάπτυξη των τεχνολογικών μας εργαλείων που μπορούν να εγγυηθούν την καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης για τους χιλιάδες ανθρώπους που μας προτιμούν και μας εμπιστεύονται την ψυχαγωγία τους. Επιδιώκουμε και έχουμε καταφέρει σε πολύ μεγάλο βαθμό να έχουμε αναπτύξει μια ισχυρή σχέση και να αλληλεπιδρούμε αληθινά μαζί τους. Σκοπός μας είναι να επιτυγχάνουμε αμφίδρομη ισχυρή δέσμευση με προοπτική, αφού οι σχέσεις αυτές ξέρουμε καλά ότι χρειάζονται να καλλιεργούνται με εμπιστοσύνη μέσα στα χρόνια. Δεν έχουμε επενδύσει όμως μόνο σε εργαλεία αλλά και στο ίδιο το ανθρώπινο δυναμικό μας. Σε ανθρώπους που είναι αφοσιωμένοι στην παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας εξυπηρέτησης για τους πελάτες μας. Ο αποδοτικός αυτός συνδυασμός έχει δημιουργήσει ένα καθοριστικής σημασίας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για εμάς, γεγονός που επαληθεύεται από την συνολική ικανοποίηση των πελατών μας.»