Οπως στις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες, έτσι και στην SEAT, η πανδημία επιβράδυνε τις πωλήσεις της φίρμας παγκοσμίως, παρόλο που λανσαρίστηκαν καινούργια μοντέλα. Να σημειωθεί, ότι στην SEAT οι πωλήσεις της αυξάνονται σταθερά από το 2013, ενώ, πέρσι, το 2020, οι
πωλήσεις σημείωσαν πτώση κατά 25,6% το 2020 με 427.00 αυτοκίνητα (2019: 574.078).
Η χώρα που αγόρασε τα περισσότερα SEAT ήταν η Γερμανία, με , με 109.500 πωλήσεις, 17,4% λιγότερο από το 2019 (132.500) και ακολούθησε η Ισπανία με 73.300 πωλήσεις, 32,1% λιγότερο από το προηγούμενο έτος (108.000). Πάντως, στην Τουρκία, η SEAT διπλασίασε σχεδόν τις πωλήσεις της με συνολικά 11.600 αυτοκίνητα, καταγράφοντας αύξηση 95,3% (5.900), ενώ στο Ισραήλ η εταιρεία έσπασε ρεκόρ
πωλήσεών για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, φτάνοντας συνολικά τις 10.400 πωληθέντα αυτοκίνητα, αύξηση 13% από το 2019 (9.200).
Ο Πρόεδρος της SEAT και της CUPRA Wayne Griffiths ανέφερε ότι, “Το 2020 ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά λόγω της παράλυσης που προκλήθηκε στην αγορά από τον ιό COVID-19 την περασμένη άνοιξη και των επιπτώσεων του δεύτερου κύματος της πανδημίας στο τελευταίο μέρος του έτους.¨
Όσον αφορά το 2021, ο πρόεδρος της φίρμας τόνισε ότι « είμαστε αισιόδοξοι καθώς υπάρχει μια υγιής ζήτηση για τα μοντέλα μας και αναμένουμε να επιτύχουμε μια σταθερή αύξηση το 2021. Οι πωλήσεις θα ανακάμψουν μόλις βελτιωθεί η υγειονομική κρίση και αρθούν οι περιορισμοί
κινητικότητας. Τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα και η ώθηση που θα δώσει το Formentor στις πωλήσεις CUPRA θα είναι το κλειδί για την ανάπτυξή μας».