Την περασμένη εβδομάδα έκαναν πρεμιέρα, συστήθηκαν στο κοινό και κέρδισαν το πρώτο χειροκρότημα. Τώρα, οι «Σχεδόν ενήλικες» αλλάζουν μέρα και ώρα κι έρχονται ακόμα πιο έτοιμοι για χιούμορ, δράση και χαρακτηριστικά στιγμιότυπα.
Η νέα σειρά της Μυρτώς Κοντοβά θα κρατάει στο εξής συντροφιά στους τηλεθεατές κάθε Πέμπτη, στις 21.00, μέσα από τη συχνότητα του Mega. Με σφιχτοδεμένη κωμική πλοκή, κινηματογραφικό γύρισμα, ξεχωριστό κάστινγκ και πυρήνα τις ανθρώπινες σχέσεις, η παραγωγή αυτή αποτελεί μια διαφορετική πρόταση.
Οι ήρωες μοιράζονται τις καθημερινές ιστορίες τους για τον έρωτα και τη ζωή, με φόντο μια κοινωνία του σήμερα που μετασχηματίζεται. Με ορμητήριο μια παλιά διπλοκατοικία με κήπο και ταράτσα στην πόλη, σε μια μετα-lifestyle εποχή, αναζητούν κάτι από τον παλιό κόσμο που γνωρίζουν καλά, έχοντας ήδη επιβιώσει από την ελληνική κρίση, τα Μνημόνια, τον αντικαπνιστικό νόμο, την ανεργία και τώρα τον κορωνοϊό και την καραντίνα.
Παρέα με τους Γιάννη Στάνκογλου, Θεοδώρα Τζήμου και Γιώργο Παπαγεωργίου είναι ο Μάκης Παπαδημητρίου, ο οποίος υποδύεται τον ρόλο του Θωμά. Αν και μέχρι τα 43 του είχε καταφέρει να βγει διαφημιστής της χρονιάς, πλέον είναι υπάλληλος του νεότερου από εκείνον Χρήστου, ο οποίος τον κοροϊδεύει διαρκώς για τη λεπτομέρεια αυτή. Εκτός γραφείου, φροντίζει πολύ τους φίλους του αλλά ξεχνάει τον εαυτό του. Είναι δε εδώ και χρόνια ερωτευμένος με τη Νικόλ, κολλητή του φίλη, χωρίς να το ομολογεί. Ο Μάκης Παπαδημητρίου μιλάει στο «ΝΣυν».
Τι το ιδιαίτερο φέρνει η σειρά;
Θεωρώ ότι η σειρά είναι τελείως διαφορετική από ό,τι άλλο υπάρχει στο τηλεοπτικό τοπίο αυτή τη στιγμή σε επίπεδο μυθοπλασίας. Γιατί η αισθητική της είναι κινηματογράφου. Είναι πολύ γρήγορη, αφορά το τώρα και έχει να κάνει με ένα ηλικιακό εύρος που αφορά πολλές διαφορετικές ηλικίες. Είναι αστεία πολύ, η Μυρτώ Κοντοβά έχει γράψει ένα πολύ χιουμοριστικό σενάριο και κρατάει όπως φαίνεται το ενδιαφέρον του θεατή για να τη δει και στη συνέχεια.
Εχει σίγουρα ένα ιδιαίτερο χιούμορ…
Εχει ένα χιούμορ που έχει να κάνει με το πώς αντιλαμβάνονται το χιούμορ άνθρωποι του σήμερα, χωρίς όμως αυτή την αφέλεια που γενικώς υπάρχει στην ελληνική τηλεόραση όπου παίζεται το προφανές αστείο για να το καταλάβουν όλοι. Δεν είναι κριτική για τις υπόλοιπες σειρές. Καταλαβαίνω ότι υπάρχει ένας κόσμος που του αρέσει αυτό και ενδεχομένως έχει τον χώρο του. Αλλά νομίζω ότι το χιούμορ έτσι όπως αντιμετωπίζεται στη δική μας σειρά, θεωρώ ότι έχει να κάνει με κάτι πιο φρέσκο και πιο σύγχρονο.
Οι χαρακτήρες της πόσο σημερινοί είναι;
Αφορά τέσσερις ανθρώπους, οι τρεις εκ των οποίων είναι μεσήλικες, στα 40 τους. Κατά κάποιον τρόπο, κι αυτό είναι και ο τίτλος της σειράς «Σχεδόν ενήλικες», έχουν αργήσει λίγο να ωριμάσουν. Αντιμετωπίζουν τη ζωή σαν να βρίσκονται 15-20 χρόνια πριν. Δεν έχουν ακόμα αυτή την ωριμότητα, που εύχομαι να τη βρουν, να αντιμετωπίσουν τη ζωή και τα προβλήματά τους, να τα κοιτάξουν στα μάτια και να πουν ευθαρσώς αυτό που πρέπει να γίνει.
Τον δικό σας ρόλο πώς τον προσεγγίζετε;
Υπό τις οδηγίες της Μυρτώς Κοντοβά, του Νίκου (Λαμπότ – συνσκηνοθέτη), ακούω και τους συναδέλφους μου. Μιλάμε και κάνουμε και δοκιμή. Επειδή είναι όλοι τους πολύ ανοιχτοί άνθρωποι, όταν υπάρχει κάτι το οποίο ενδεχομένως δυσκολεύει ή δημιουργεί ερωτήματα, είναι πολύ ανοιχτοί στο να το συζητάμε και ίσως να το αλλάζουμε. Ενδεχομένως τις περισσότερες φορές που αλλάζει, πηγαίνει περισσότερο προς τον δικό μου χαρακτήρα, τον Θωμά δηλαδή. Οποιες αλλαγές γίνονται εξυπηρετούν όχι τον Μάκη αλλά τον Θωμά.
Στη σειρά γίνεται αναφορά στον κορωνοϊό. Ωστόσο, κυρίως στο εξωτερικό, υπάρχει ένα δίλημμα στους δημιουργούς για το κατά πόσο πρέπει να ενσωματώνεται η επικαιρότητα στην ιστορία. Εσείς τι σκέφτεστε επί αυτού;
Αυτό είναι επιθυμία της σεναριογράφου να αποτυπώσει μια πραγματικότητα. Δεν έχω αντίρρηση με αυτό. Η σειρά άλλωστε δεν γυρίζει γύρω από τον κορωνοϊό. Είναι οι σχέσεις τεσσάρων ανθρώπων και οι ζωές τους. Αν μια σειρά αναφέρεται στο τώρα, αναπόφευκτα πρέπει να το λάβεις υπόψη σου. Γιατί θα τη δουν οι τηλεθεατές και θα αναρωτιούνται πώς συμπεριφέρονται έτσι οι ήρωες εφόσον υπάρχει αυτή η συνθήκη. Είναι κάτι ενσωματωμένο. Θεωρώ πως και κάτι άλλο να είχε γίνει, να μην ήταν ο Covid, να ήταν π.χ. μια καταστροφή, θα έπρεπε να μπει μέσα.
Το άνοιγμα του Mega προς τη μυθοπλασία πώς φαίνεται σε έναν ηθοποιό;
Είναι ένα θετικό βήμα για να γίνονται αξιόλογες δουλειές και να δουλεύουν οι άνθρωποι και να πληρώνονται και να” αρχίσει να αναπτύσσεται το τηλεοπτικό τοπίο με ποιοτικές δουλειές. Θεωρώ ότι είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.