Ο Τζον Κάρπεντερ, σκηνοθέτης, σεναριογράφος, μετρ των ταινιών τρόμου και μουσικός παραδέχεται ότι δεν μπορεί να δει τα παλιά φιλμ του.
«Έπρεπε να κάνω το σάουντρακ για την ταινία του 1976 «Assault on Precinct 13″ μέσα σε 24 ώρες!» ανέφερε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα The Independent.
Πολλές από τις πιο γνωστές ταινίες του δημιουργήθηκαν με πολύ λίγους πόρους, εξήγησε προσθέτοντας ότι αυτό τον ανάγκασε να γίνει δημιουργικός – χρησιμοποίησε τη σιωπή για να δημιουργήσει ένταση αντί για ακριβά ειδικά εφέ και εξοικονόμησε χρήματα συνθέτοντας μόνος του τα σάουντρακ και λόγω όλων αυτών το τέλος των γυρισμάτων αισθανόταν πνευματικά εξαντλημένος.
«Αυτό σήμαινε ότι αφού ολοκληρώνονταν οι ταινίες ήθελα να προχωρήσω πνευματικά και να τα αφήσω όλα πίσω μου» διευκρίνισε ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος των ταινιών Halloween (H Νύχτα με τις Μάσκες).
Αυτό που τον κάνει ευτυχισμένο, ωστόσο, είναι να γράφει μουσική. Τα τελευταία χρόνια, βιώνει μια απίθανη αναγέννηση ως ροκ σταρ και αυτό το μήνα κυκλοφορεί το «Lost Themes III: Alive After Death», το τρίτο από μια σειρά άλμπουμ.
Director John Carpenter returns with a third volume of gnarly, ghostly jams.
Δημοσιεύτηκε από Consequence of Sound στις Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2021
«Μου αρέσουν πολύ οι Doors, οι Beatles, οι Supremes και οι The Four Tops. Υπάρχει σίγουρα funk σε αυτήν τη μουσική. Μου προκαλεί τόσο μεγάλη χαρά που έχω μία άλλη καριέρα ως μουσικός σε αυτήν την ηλικία», ανέφερε ο 73χρονος σκηνοθέτης, ο οποίος συνεργάστηκε στα άλμπουμ με τον γιο του Κόντι και τον φίλο του Ντάνιελ Ντέιβις.
Υπάρχουν ατελείωτες συζητήσεις στο Reddit αφιερωμένες στο αν η ταινία του The Thing (Η Απειλή) αφορά την κρίση του Aids ή στην ταινία They Live (Ζουν Ανάμεσά Μας) υποδεικνύει την ύπαρξη των Illuminati και ο σκηνοθέτης δηλώνει κουρασμένος από αυτές τις θεωρίες.
«Πέρυσι, έπρεπε να ασχοληθώ με ανθρώπους στο Twitter που έλεγαν ότι «η ταινία They Live είναι για το πώς οι Εβραίοι ελέγχουν τον κόσμο». Έτσι μπήκα και είπα «όχι, όχι, όχι», αλλά δεν το δέχονταν. Ήταν απίστευτο» συνέχισε σύμφωνα με το ΑΠΕ.
«Είναι σαν να τους έλεγα: ελάτε τώρα παιδιά, δεν υπάρχουν άνθρωποι σαύρες! Αυτές οι θεωρίες δεν είναι καν δημιουργικές. Είναι απλώς ανοησίες. Πώς μπορείτε να πιστεύετε αυτά τα πράγματα; Αυτό δεν το καταλαβαίνω. Ίσως η κληρονομιά του Τραμπ;» τόνισε.
Αν και τον έχει απορροφήσει η μουσική ο Τζον Κάρπεντερ διευκρίνισε ότι η σκηνοθεσία είναι η πρώτη του αγάπη και ότι υπό τις σωστές συνθήκες θα σκηνοθετούσε ξανά, ίσως μία ταινία με τον Δράκουλα.
Πάντως είναι πραγματικά ενθουσιασμένος για το μέλλον. Ανυπομονεί να παρουσιάσει σε συναυλίες το Lost Themes III σε πλήθος κόσμου όταν τα μέτρα για την Covid-19 αρχίζουν τελικά να εξαφανίζονται.
«Για έναν μεγάλης ηλικίας άνθρωπο σαν κι εμένα το να αλληλεπιδρά με τους νέους που στέκονται κοντά στη σκηνή, λοιπόν, είναι το σπουδαιότερο συναίσθημα στη γη» υπογράμμισε.