«Αντε γαμ… που θες και ρόλο!». «Πάρτον στο στόμα». Και ένα σωρό ακόμη ανατριχιαστικές ατάκες από τον Πέτρο Φιλιππίδη που μετά τον Λιγνάδη, φαίνεται πως πλέον ήρθε η… σειρά του. Διότι όλα προς αυτή την κατεύθυνση συνηγορούν μετά τις τρομαχτικές περιγραφές ταξιθετριών, μαθητριών και ηθοποιών!
Οι επόμενες ημέρες θα είναι ιδιαίτερα κρίσιμες για τον ηθοποιό, καθώς ο φάκελος με τις καταγγελίες σε βάρος του έχει ήδη παραδοθεί από το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών (ΣΕΗ) στην Εισαγγελία και η διαδικασία εξέτασης των καταγγελλόντων και των μαρτύρων ξεκινά.
Η διαδικασία προβλέπεται να είναι μακρά και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, καθώς ο φάκελος περιλαμβάνει ήδη οκτώ επώνυμες καταγγελίες, ενώ μία ακόμη γυναίκα που τον έχει καταγγείλει δημοσίως με συνέντευξή της αναμένεται να κληθεί να καταθέσει.
Τα χάδια, η αυτοϊκανοποίησή του μπροστά σε μια κοπέλα με την προτροπή «πάρ’ τον, πάρ’ τον στο στόμα», η λεκτική βία και, τέλος, ο βιασμός προκάλεσαν σοκ στην ελληνική κοινωνία. Όλα αυτά πλέον θα ζωντανέψουν. Στη στιγμή της αλήθειας για τον έλληνα πρωταγωνιστή. Από αυτές τις καταγγελίες εικάζεται ότι μία μπορεί να εμπλέξει σε δικαστική διαμάχη τον Πέτρο Φιλιππίδη, καθώς οι υπόλοιπες αφορούν αδικήματα που λόγω χρόνου έχουν παραγραφεί. Αυτή που δεν έχει παραγραφεί είναι αδίκημα κακουργηματικού χαρακτήρα.
Ποιοι καταγγέλλουν
Mε βάση τον φάκελο, οι καταγγέλλουσες που δεν γνωρίζαμε έως τώρα είναι μια ταξιθέτρια, δύο ηθοποιοί και μια πρώην μαθήτριά του. H ταξιθέτρια στο θέατρό του, με τα αρχικά Ν.Μ., περιγράφει στην καταγγελία της ότι ο ηθοποιός την είχε ξεχωρίσει και της ζητούσε να πηγαίνει στο καμαρίνι του.
Η νεαρή κοπέλα κάνει λόγο για σεξουαλική παρενόχληση από μέρος του ηθοποιού, η οποία ξεκίνησε με ένα χάιδεμα στο χέρι, πίσω από την κουρτίνα της σκηνής. Κάτι που την ξάφνιασε ενώ ο ηθοποιός φέρεται να την καθησύχασε και να μην επέμεινε, συνέχισε όμως να τη φλερτάρει. Αυτή αρχικά δεν ενέδωσε, αλλά μια μέρα που είχε κληθεί στο καμαρίνι του και μάζευε τα ρούχα, αυτός φέρεται να έκανε κάτι το οποίο την ανάγκασε να φύγει από το καμαρίνι του, έξω από το οποίο συνάντησε στενή του συνεργάτιδα.
Τελικά, σύμφωνα με όσα αναφέρονται, της πρόσφερε ρόλο ζητώντας της ως αντάλλαγμα συγκεκριμένη σεξουαλική πράξη, στην οποία η κοπέλα δεν ενέδωσε αρχικά. Οταν τελικά ενέδωσε, το έκανε συναινετικά και αυτό φέρεται να έγινε και άλλες φορές κατά τη διάρκεια ενός μήνα, όμως ρόλο δεν πήρε ποτέ. Η ίδια διευκρινίζει, πάντως, στην καταγγελία της ότι της ασκήθηκε ψυχολογική, αλλά όχι σωματική βία.
Η δεύτερη κατηγορία αφορά στην ηθοποιό Λ.Μ που έχει καταγγείλει σεξουαλική παρενόχληση στον χώρο του θεάτρου. Όπως υποστήριξε η ίδια, την απομόνωσε, άρχισε να της χαϊδεύει τα μαλλιά και της πρότεινε να συνευρεθούν ερωτικά. Οταν εκείνη προσπάθησε να φύγει τρέχοντας, διαπίστωσε ότι οι πόρτες του θεάτρου ήταν κλειδωμένες. Και σε αυτή την περίπτωση, πάντως, δεν ασκήθηκε βία.
Η τρίτη καταγγελία έχει γίνει από τον Α.Μ την οποία φέρεται να προσέγγισε τον Ιούλιο του 2008.
Οι καταγγελίες για τον Φιλιππίδη ξεκινούν από το 1994 και φτάνουν στα τελευταία χρόνια και εκτός από ηθοποιούς και ταξιθέτριες περιλαμβάνουν ακόμη και παλιές του μαθήτριες. Μία από αυτές είναι η Μ.Θ. που ως ενήλικη πήγε να δει τον παλιό της καθηγητή στην παράσταση «Ο ηλίθιος» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Θέλησε να τον συγχαρεί μετά το τέλος του έργου και ο ηθοποιός φέρεται να της είπε να τον περιμένει για να τα πουν με την ησυχία τους.
Οπως κατήγγειλε η ίδια, την ώρα που συζητούσαν ο Πέτρος Φιλιππίδης της άνοιξε το πουκάμισο σοκάροντάς τη με την κίνησή του αυτή. Η κοπέλα τον έβρισε, γύρισε την πλάτη της και έφυγε, ενώ ο ηθοποιός τής έδειξε τον δρόμο για το ασανσέρ, έχοντας μάλλον πάρει το μήνυμα.