Οι Takumi είναι αυτοί που μπορούν να προσδώσουν με ακρίβεια τα μοντέλα από το χαρτί στο πηλό, με απόλυτη ακρίβεια, και αντιπροσωπεύουν τη μακρά παράδοση της χειροτεχνίας στην Ιαπωνία. Στη Mazda δουλεύουν κυρίως με τον πηλό και το μέταλλο.
Οι διαμορφωτές του πηλού με τον τίτλο Takumi, αναλαμβάνουν να δημιουργήσουν αυτοκίνητο από ένα κομμάτι πηλό. Λίγοι τεχνίτες πηλού έχουν κερδίσει τον τίτλο Takumi, ωστόσο υπάρχουν σημαντικές διαφορές τόσο στις δυνατότητες όσο και στην ταχύτητα.
Επίσης, υπάρχουν σημαντικές διαφορές ανάμεσα σε έναν απλό τεχνίτη πηλού και έναν …Takumi!. Kαι αυτό φαίνεται από τους αριθμούς: ένας …απλός τεχνίτης πηλού μπορεί να του πάρει 4 εβδομάδες για να δημιουργήσει ένα μικρό ομοίωμα, 8 εβδομάδες για ένα μοντέλο σε κλίμακα 1:4 και 6 μήνες για ένα ομοίωμα σε κλίμακα 1:1.
Έτσι, ένας Takumi, ο εξειδικευμένος μοντελιστής πηλού, είναι σημαντικά πιο γρήγορος στην δουλειά του και χρειάζεται περίπου το ¼ του χρόνου από τον απλό τεχνίτη.
Εξίσου σημαντικό, ότι, ένα μοντέλο από πηλό σε κλίμακα 1:1 ζυγίζει περίπου 1.5 τόνο (μαζί με τον ατσάλινο σκελετό του), πράγμα που σημαίνει ότι είναι πιο βαρύ από ένα σημερινό Mazda MX-5 roadster (996κιλά), και λίγο πιο ελαφρύ από ένα Mazda6 wagon (1,635κιλά)