Το Peugeot Rifter που έχει ως βασικό του πλεονέκτημα την χωροταξική του …άνεση, με σαλόνι για πολύτεκνη οικογένεια, αναμένεται να εμπλουτιστεί και με μια έκδοση, που θα κινείται αμιγώς με ηλεκτρικό μοτέρ . Συγκεκριμένα, το «πολυμορφικό» αυτοκίνητο και που βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα EMP2 της Peugeot θα κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και με ροπή θα μπορεί , μετά από μια πλήρη φόρτιση να προσφέρει αυτονομία 280 χιλιομέτρων!
Σε επιδόσεις θα μπορεί να πιάνει την τελική ταχύτητα των 135χλμ/ώρα, ενώ, τα 0-100χλμ/ώρα είναι υπόθεση 11 δευτερολέπτων. Στο πάτωμα του θα υπάρχει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 50 kWh, που θα δίνει τη δυνατότητα ταχυφόρτισης έως 100 kWh. O χρόνος φόρτισης σε οικιακή παροχή είναι 31 ώρες, σε Wallbox 7,4 kWh αγγίζει τις 15 ώρες, ενώ σε αντίστοιχο Wallbox 11 kWh απαιτούνται 5 ώρες. Τέλος σε ταχυφορτιστή χρειάζονται μόλις 30 λεπτά για το 80%.
Οι αγοραστές θα μπορούν να το επιλέξουν ανάμεσα σε δύο διαφορετικά αμαξώματα (standard και long), με χώρο αποσκευών έως και 1.050 λίτρα, αλλά και ικανότητα έλξης 750 κιλά. Συγκεκριμένα, το νέο e-RIFTER προσφέρει εύκολα διαμορφώσιμο εσωτερικό, χωρίς να υστερεί καθόλου απέναντι στην έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσεως. Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, 5 και 7 θέσεων και σε δύο μήκη αμαξώματος : Standard (4.40μ.) και Long (4.75μ.).
«Χτισμένη» γύρω από τον οδηγό είναι και το ταμπλό, ο οποίος θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης. Για παράδειγμα στο πιο οικονομικό πρόγραμμα, το Eco επεκτείνει στο μέγιστο την αυτονομία, ενώ, υπάρχουν άλλα δύο προγράμματα, Normal και Power. Επίσης, υπάρχουν άλλα δύο διαφορετικά επίπεδα ανάκτησης ενέργειας μέσα από το σύστημα πέδησης. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα, στοιχείο που έχει σαν αποτέλεσμα να παραμένει αναλλοίωτος ο χώρος αποσκευών.
Για την πρακτικότητα θα υπάρχει μια μεγάλη πίσω πόρτα που διαθέτει και ανοιγόμενο τζάμι. Αυτό το πρακτικό παράθυρο εξασφαλίζει την πρόσβαση στο πορτμπαγκάζ χωρίς να χρειάζεται να ανοίξει η πίσω πόρτα. Το νέο Peugeot e- Rifter που κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου Vigo στην Ισπανία, θα πωλείται στην Ευρώπη από το 2ο εξάμηνο του 2021.