Η Volkswagen …πατάει γκάζι στην ηλεκτροκίνηση και αυτό μαρτυρούν και οι αριθμοί. Συγκεκριμένα, η γερμανική φίρμα , που έχει δαπανήσει συνολικά 2,7 δισεκατομμύρια ευρώ για την ηλεκτροκίνηση αναμένει να παραδώσει 450.000 ηλεκτρικά οχήματα Volkswagen μέσα στο 2021, υπερδιπλάσια των αντίστοιχων του 2020.
Επίσης, η Volkswagen θα γίνει ο μόνος μαζικός κατασκευαστής που θα παρέχει ενημερώσεις λογισμικού over-the-air για τα ID.3 και ID.4 κάθε 12 εβδομάδες!
Στον τομέα της ψηφιοποίησης, έως το καλοκαίρι θα λανσαριστούν νέες συνδρομητικές υπηρεσίες κινητικότητας και προαιρετικές λειτουργίες κατά παραγγελία σε έξι γερμανικές πόλεις, παράλληλα με ευρεία διάδοση των online πωλήσεων, με πρόβλεψη τα αντίστοιχα έσοδα να ανέλθουν σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, τα προσεχή χρόνια.
Αυτά ανακοινώθηκαν στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για τα οικονομικά αποτελέσματα της μάρκας το 2020 και τις προοπτικές για το 2021, στην οποία ο Ralf Brandstätter, CEO της Volkswagen Passenger Cars, τόνισε: «Χειριστήκαμε με επιτυχία την πανδημία. Μετά από το δύσκολο πρώτο εξάμηνο του 2020, συγκρατήσαμε τα κόστη ενώ αυξήθηκαν οι πωλήσεις, με αποτέλεσμα κέρδη προ φόρων 454 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, πραγματοποιήσαμε σημαντικές επενδύσεις στο μέλλον και συνεχίζουμε ακόμα πιο δυναμικά το 2021 με τη νέα μας στρατηγική ACCELERATE, με πολύ φιλόδοξους στόχους».
Στο ταμείο, η Volkswagen πέτυχε ετήσια μείωση του σταθερού κόστους περίπου ενός δισεκατομμυρίου ευρώ, ενώ, τα έσοδα από πωλήσεις ανήλθαν σε 71,1 δισ. ευρώ (2019: 88,4 δισ. ευρώ), με παράδοση 5,3 εκατομμυρίων οχημάτων.
Τα πρώτα ηλεκτρικά SUV θα παραδοθούν σε πελάτες σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές – ανάμεσά τους και στην Ελλάδα . Στόχος της Volkswagen να παραδώσει συνολικά περίπου 300.000 οχήματα που βασίζονται στην MEB εφέτος στους πελάτες, καθώς και περίπου 150.000 υβριδικά.
Στην ίδια συνέντευξη Τύπου, ο CEO της Volkswagen τόνισε ότι η στρατηγική της μάρκας, η οποία συμπεριλαμβάνει προγραμματισμένες επενδύσεις ύψους 16 δισεκατομμυρίων ευρώ σε ηλεκτροκίνηση και ψηφιοποίηση έως το 2025, συνεχίζεται απαρέγκλιτα.