Ανάμεσα σε αυτά το Citroen 2CV Charleston, που κατάφερε να κρατηθεί στην αγορά έως τα μέσα της δεκαετίας του 90, ενώ, από τα πιο ενδιαφέροντα της τελευταίας στιγμής η είδηση ,ότι, το Opel Manta θα φορέσει ηλεκτροκινητήρα και ίσως να το ξαναδούμε στους δρόμους.

OPEL MANTA : O ΠΕΝΗΝΤΑΡΗΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ

Η Opel ετοιμάζεται να λανσάρει στην αγορά ένα όχημα που ήταν συνώνυμο της σπορ οδήγησης. Το Opel Manta, που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1970 , ώς ένα μοντέλο που πρόβαλε την σπορ οδήγηση, κερδίζονταν το κοινό του με την κουπέ  εμφάνιση του, τις δύο πόρτες και την πίσω κίνηση, φαίνεται ότι, έχει μπει στα επόμενα πρότζεκτ των εταιρειών, με στόχο να …ταράξει τα νερά της αυτοκίνησης. Συγκεκριμένα, το Opel Manta GSe ElektroMOD θα παντρεύει τις κλασικές γραμμές του προγόνου του, με τις σύγχρονες επιταγές της ηλεκτροκίνησης, πιθανόν, προερχόμενες από την συνέργεια που έχει η γερμανική φίρμα με την Peugeot.

RENAULT 4L: ΕΝΑΣ ΕΞΗΝΤΑΡΗΣ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ

Το Renault 4L , το μοντέλο – θρύλος της γαλλικής σχολής κλείνει φέτος τα 60α χρόνια. Η επιτυχία του αναγνωρισμένη και οι αριθμοί αξιοζήλευτοι: To εντυπωσιακό, ξεχωριστό σε σχεδίαση μοντέλο κατάφερε να σημειώσει περισσότερες από 8 εκ. πωλήσεις, σε περισσότερες από 100 χώρες, για ένα διάστημα μεγαλύτερο των 30 ετών. Μάλιστα, για αυτή την 60ή επέτειο του μοντέλου, έχει δημιουργηθεί ένα επίσημο πρόγραμμα εκδηλώσεων, οι οποίες απλώνονται σε όλη τη διάρκεια του χρόνου.

 

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΦΟΡΤΗΓΟ ΤΗΣ MERCEDES ΔΕΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕ ΚΑΝΕΙΣ

Το 1896,  ο Ντάιμλερ παρουσίασε το πρώτο του φορτηγό . Eίχε ξύλινους τροχούς επενδυμένους με σίδερο, ουσιαστικά μια καρότσα που απλά, από το εμπρός τμήμα έλειπαν τα άλογα. Μάλιστα, επειδή η συγκεκριμένη κατασκευή τρόμαξε τον κόσμο στη Γερμανία δεν βρέθηκε κανένας αγοραστής , παρά μόνο ένας στην Αγγλία, Μάλιστα ,όταν πουλήθηκε, έπρεπε να περπατάει ένα μέλος του πληρώματος μπροστά, κουνώντας μια κόκκινη σημαία, για να προειδοποιεί τους άλλους χρήστες του δρόμου. Το όχημα είχε ισχύ τεσσάρων ίππων με δικύλινδρο κινητήρα και κυβισμό 1,06 λίτρων!

1951: Η SETRA KANEI THN AΡΧΗ

Η σημερινή φίρμα λεωφορείων Setra, που είναι πλέον θυγατρική της Mercedes-benz, έκανε την πρώτη της εμφάνιση το 1951! Φέτος, συμπληρώνονται 70 χρόνια από την πρεμιέρα του πρώτου λεωφορείου, του S 8 . Όπως αναφέρει η γερμανική φίρμα, το πρώτο λεωφορείο που κατασκευάστηκε σε σειρά παραγωγής με αυτοφερόμενο αμάξωμα, πίσω κινητήρα και άμεση μετάδοση κίνησης στον πίσω άξονα παρουσιάστηκε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου (IAA) της Φρανκφούρτης. Μέσα σε μια πορεία 70 ετών, η μάρκα διαθέτει μια πλήρη γκάμα λεωφορείων , με πρωτοποριακή σχεδίαση, εξοπλισμό ασφαλείας σε ανώτερα επίπεδα, παντρεύοντας την πολυτέλεια με την τεχνολογική καινοτομία στο εσωτερικό τους.

BENTLEY: 80.000 CONTINENTAL ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ

Η Bentley γιορτάζει την συμπλήρωση παραγωγής 80.000 Continental GT, το πολυτελές μοντέλο που εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1952, όταν ντεμπούταρε η Bentley R-Type Continental. Στην φωτογραφία δεσπόζει το ορόσημο μοντέλο με τον αριθμό 80.000 , ένα δεξιοτίμονο μοντέλο GT V8 σε πορτοκαλί, εκτυφλωτικό χρώμα. Για να δώσει ένα πιο εορταστικό τόνο στην επίτευξη του ορόσημου των 80.000 Continental GT, η Bentley διοργάνωσε μία μικρή παρέλαση στο εσωτερικό οδικό δίκτυο των εγκαταστάσεών της, στην οποία συμμετείχαν μερικές ιδιαίτερες, μοναδικές Bentley.

 

60 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ NΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε  ΜΕ NISSAN

Εξήντα χρόνια επιτυχημένης συνεργασίας συμπληρώνει φέτος, η Nissan – NΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε με την Nissan International S.A. Η αντιπροσώπευση της επιτυχημένης ελληνικής εταιρείας  ξεκίνησε το 1961, ενώ, ιδιαίτερα σημαντικό, ότι η αντιπροσώπευση αυτή ήταν η πρώτη της Ιαπωνικής φίρμας σε ολόκληρη την Ευρώπη και μια από τις σημαντικότερες έως σήμερα. Στην πορεία αυτών των χρόνων ξεχωρίζει, μεταξύ άλλων, το εργοστάσιο παραγωγής οχημάτων στο Βόλο (1980 –  1995),  το οποίο αποτέλεσε πρότυπο για τη Nissan παγκοσμίως, καθώς και το κέντρο Διανομής Ανταλλακτικών, Αυτοκινήτων και Εκπαίδευσης στον Ασπρόπυργο (1994)  που μαρτυρούν το πρωτοποριακό επιχειρηματικό πνεύμα της εταιρείας σε όλη την πορεία της.

 

Citroen 2CV Charleston : Ο θρύλος των 5,1 εκατ. αντίτυπων

Mπορεί το 1980 η Citroën να λάνσαρει μια επετειακή έκδοση του Citroen 2CV Charleston  με την παραγωγή 8.000 μονάδων στην τιμή των 24.800 γαλλικών φράγκων όμως, τον Ιούλιο του 1981, πριν από 40 χρόνια, η γαλλική φίρμα …αναγκάστηκε να βάλει την συγκεκριμένη , δίχρωμη έκδοση σε φάση μαζικής παραγωγής λόγω της μεγάλης ζήτησης! Το 2 CV 6 Charleston κρατήθηκε στην παραγωγή για αρκετά χρόνια, έως και το μεσημέρι της 27ης Ιουλίου 1990,  όταν το τελευταίο 2 CV,  έφυγε από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο παραγωγής της γαλλικής φίρμας. Αυτό ήταν το υπ’ αριθμόν 5.114.969 και το τελευταίο 2 CV που κύλισε τους τροχούς του.

Ο ΑΘΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ PEUGEOT ΤΟ 1891

Μπορεί το 1890 η Peugeot να κατασκεύασε το πρώτο της αυτοκίνητο, εφοδιασμένο με κινητήρα Daimler, όμως, τα πιο σπουδαία ήρθαν ένα χρόνο μετά, με το λανσάρισμα του Type 3, που ήταν και το πρώτο της αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, πριν από 130 χρόνια, τον Σεπτέμβριο του 1891 ένα αυτοκίνητο Peugeot Type 3 κατάφερε , χωρίς να παρουσιάσε κανένα μηχανικό πρόβλημα να διασχύσει 2. 045 χιλιόμετρα σε 139 ώρες, με μέση ταχύτητα 14 χλμ/ώρα. Αυτό θεωρήθηκε μια σπουδαία επιτυχία, για την γαλλική φίρμα,  η οποία δέχθηκε 64 παραγγελίες αυτού του τύπου τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

ΤΟ ΠΑΡΘΕΝΙΚΟ GTI Golf TOY 1976

Μετά την παρουσίαση της πρώτης γενιάς Golf το 1974, κάποιοι εργαζόμενοι της Volkswagen στο Wolfsburg, συνέταξαν ένα μυστικό σχέδιο για την ανάπτυξη μιας σπορ έκδοσης του Golf. Και το μόνο που έμενε, όταν όλα ήταν έτοιμα να το ονομάσουν: επικράτησε η ονομασία GTI. Η Volkswagen παρουσίασε το πρώτο Golf GTI στο ΙΑΑ το 1975, ενώ, το Ιούνιο του 1976, το Golf GTI Mk1, με τιμή 13.850 γερμανικών μάρκων (περίπου 7.100 € σήμερα), κυκλοφόρησε στη Γερμανία.