Απίστευτο και όμως ελληνικό: τα 300 νέα λεωφορεία που κυκλοφορούν στους δρόμους της Αττικής, τα οποία δεν έχουν παράθυρα!
Έχουν κάποια πολύ μικρά ανοίγματα, κάτι που δεν συντελεί στον επαρκή αερισμό της καμπίνας, ο οποίος είναι το βασικό αντιστάθμισμα στα μέσα μεταφοράς έναντι του κοροναϊού.
Ταυτόχρονα, υπάρχει μόνο μια είσοδος για την επιβίβαση του κοινού, κάτι που συντείνει στο συνωστισμού του κόσμου και άρα στην διασπορά της πανδημίας.
Οδηγοί και επιβάτες συμφωνούν ότι τα συγκεκριμένα λεωφορεία είναι ακατάλληλα. «Πρόκειται για σαράβαλα που δεν έχουν παράθυρα», λένε χαρακτηριστικά και αναρωτιούνται τι θα συμβεί τώρα που έρχεται καλοκαίρι και οι θερμοκρασίες θα ανεβούν.
Συνδικαλιστές του ΟΑΣΑ καταγγέλλουν ότι τα λεωφορεία αυτά δεν είναι καινούργια, αλλά είναι τουλάχιστον δεκαετίας και ότι η αγορά τους έγινε αλόγιστα. Μάλιστα, οι οδηγοί υπενθυμίζουν ότι 9 συνάδελφοί τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχουν πεθάνει από κοροναϊό.
Η απάντηση του υπουργείου Μεταφορών
Το Live News επικοινώνησε για το θέμα με τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών, Γιάννη Ξιφαρά.
Ο κ. Ξιφαράς υποστήριξε ότι τα λεωφορεία αυτά είναι πιο σύγχρονα και νεότερα σε σχέση με τα υπόλοιπα που κυκλοφρούν στους δρόμους. Τα περισσότερα από αυτά έχουν παράθυρα που ανοίγουν και κλείνουν.
Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι κάποια λεωφορεία δεν είχαν αυτό το χαρακτηριστικό από κατασκευής τους και έγινε μετατροπή τους εδώ στην Ελλάδα.
Ο γ.γ. Μεταφορών ανέφερε ότι η κυβέρνηση παρέλαβε 850 λεωφορεία, σήμερα έχει φτάσει τα 1.200 και σε λίγο καιρό θα κυκλοφορούν 1.500 οχήματα.
Τέλος, υποστήριξε ότι χάρη στα νέα λεωφορεία πύκνωσαν τα δρομολόγια των επιβαρυμένων δρομολογίων και ότι τα καθημερινά δρομολόγια έχουν αυξηθεί σε 3.000.