Η Volkswagen ανανεώνει το Polo, που πλέον φέρει πιο φρέσκια εμφάνιση, το εσωτερικό και το ταμπλό γίνεται πιο digital ενώ, προάχει ακόμη περισσότερες τεχνολογίες σε επίπεδο υποβοήθησης και ασφάλειας. Συγκεκριμένα, το μικρό, γερμανικό, που κυκλοφορεί στην αγορά από τ 1975 και έχει πουλήσει περισσότερες από 18 εκατομμύρια μονάδες υιοθετεί ξεχωριστό look με πολύ φρέσκο design , φωτιστικά σώματα επου ίναι στάνταρ LED μπρος-πίσω, ενώ, αποκτά παρόμοια σχεδιαστική ταυτότητα με τα ID., καθώς και τα νέα Golf και Arteon .
Το μήκος είναι 4.053 χιλ., το πλάτος 1.751 χιλ. και το ύψος 1.446 χιλ. ενώ το μεγάλο μεταξόνιο των 2.564 χιλ. εξασφαλίζει γενναιόδωρους εσωτερικούς χώρους με όγκος αποσκευών 351 λίτρων.
Στο εσωτερικό του ο εξοπλισμός ξεχωρίζει από το νέο, Digital Cockpit, ένα επανασχεδιασμένο πολυλειτουργικό τιμόνι και συστήματα ψυχαγωγίας νέας γενιάς. Στον εξοπλισμό, το αυτόματο κλιματιστικό μέσω οθόνης αφής, όπως συμβαίνει και σε μεγαλύτερα μοντέλα όπως το Tiguan, το Passat και το Arteon.
Σε άλλα στοιχεία, υπάρχει η προαιρετική δυνατότητα IQ.DRIVE Travel Assist, που περιλαμβάνει λειτουργίες όπως το Adaptive Cruise Control (ACC) και το Lane Assist για τη δημιουργία ενός νέου συστήματος υποβοήθησης που επιτρέπει ημιαυτόνομη οδήγηση με ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα.
Το πολυλειτουργικό τιμόνι είναι ευαίσθητο στην αφή, με το σύστημα να αντιλαμβάνεται την επαφή των χεριών του οδηγού όταν ενεργοποιείται το IQ.DRIVE Travel Assist, ικανοποιώντας έτσι τις απαιτήσεις για την αυτόνομη οδήγηση «Επιπέδου 2» εντός της ΕΕ.
Στα υπόλοιπα στοιχεία , φέρει συστήματα υποβοήθησης, όπως το Autonomous Emergency Braking Front Assist, το οποίο περιλαμβάνει το City Emergency Braking System και το Lane Assist, κάτι που το τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας του.
Μεταξύ των εκδόσεων και η R-Line, που έχει πιο σπορ χαρακτηριστικά. Μεταξύ αυτών, οι ενσωματωμένες απολήξεις εξάτμισης με χρώμιο, χαρίζει οπτική διαφοροποίηση σε αυτήν την περιοχή από τις εκδόσεις εξοπλισμού Polo, Life και Style. Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών είναι στάνταρ στο Polo R-Line.
Το νέο Polo θα προσφέρεται με τέσσερις βενζινοκινητήρες και έναν κινητήρα φυσικού αερίου/βενζίνης, ενώ αργότερα θα παρουσιαστεί και έκδοση GTI με επιδόσεις από 90 έως και 110 ίππους.
1.0 MPI με 80 PS (59 kW) και μέγιστη ροπή 93 Nm, συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων.
Το νέο Volkswagen Polo αναμένεται στην Ελλάδα το τελευταίο τρίμηνο του έτους, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ανακοινώνονται πιο κοντά στο λανσάρισμα.