Με στόχο έως το 2022 όλα τα μοντέλα της να είναι υβριδικά ή Plug – in η Jeep κάνει την αρχή από ένα δημοφιλές μοντέλο της, το Renegade, που ενσωατώνει την plug-in hybrid τεχνολογία ακόμη και στην πιο πλούσια, πληθωρική σε επιδόσεις έκδοση Trailhawk.
Έτσι, η Jeep πάντρεψε το εντυπωσιακό Renegade με το νέο υβριδικό Plug – in σύστημα, και δημιούργησε την έκδοση 4xe Trailhawk που δοκιμάζουμε.
Εστιάζοντας στις καινοτομίες που έχουν συντελεστεί κάτω από το καπό, το ιταλο – αμερικάνικο αυτοκίνητο δείχνει να κερδίζει τις απαιτήσεις μας, τόσο στον τομέα των επιδόσεων όσο και στον «μαγευτικό» τρόπο λειτουργίας του plug – in υβριδικού συστήματος, με πιο ξεχωριστό σημείο την εντελώς αθόρυβη κίνηση χάρη στην αμιγώς ηλεκτρική του λειτουργία που μπορεί να ξεπεράσει και τα 50χιλιόμετρα σε αυτονομία.
Όλα αυτά χάρη στον επιτυχημένο συνδυασμό ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης, βενζίνης 1,3 λίτρων με 180 ίππους που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα – τοποθετημένος στους πίσω τροχούς και αποδίδει επιπλέον 60 ίππους. Το σύνολο παρέχει στο τετρακίνητο μοντέλο 240 ίππους, που διαχειρίζονται από τις έξι σχέσεις του αυτόματο κιβωτίου.
Αν ο οδηγός επιλέξει το πρόγραμμα Hybrid τότε γίνεται αυτόματα η ιδανικότερη, παράλληλη ή και μεμονωμένη χρήση των δύο κινητήρων, με απώτερο στόχο την οικονομία , ενώ, στο πρόγραμμα Electric μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 50 χλμ και με ταχύτητες έως 130 χλμ/ώρα.
Για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας φροντίζει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 400V, χωρητικότητας 11,4 kWh. Για να επιτευχθεί η αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία – που μπορεί να καλύψει το μεγαλύτερο τμήμα των αστικών διαδρομών – απλά, θα πρέπει να το φορτίσεις σε οικιακή πρίζα για 4-5 ώρες ( με το easyWallbox της Jeep μειώνεται στις 2 ώρες).
Στο εσωτερικό, ο οδηγός έχει να ασχοληθεί με την οθόνη πολλαπλών λειτουργιών, την οθόνη αφής των 8,4’’ που ενσωματώνει το σύστημα πολυμέσων Uconnect, με Android Auto και Apple CarPlay. Το Plug – in υβριδικό φέρει όλα τα συστήματα υποβοήθησης.
Η άνετη καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει πέντε επιβάτες, ενώ, ο χώρος αποσκευών των 330 λίτρων είναι μειωμένος ελάχιστα , λόγω της ύπαρξης του ηλεκτρικού συστήματος. Μας κέρδισε η ηλιόλουστη καμπίνα, μιας και η έκσοη Trailhawk προσφέρεται με μια ευμεγέθη ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή διπλού πάνελ.
Για τις εκτός δρόμου διαδρομές, ο οδηγός έχει στην διάθεση του το πακέτο Jeep Selec-Terrain, που περιλαμβάνει πέντε προγράμματα οδήγησης, το Auto, Sport, Snow, Sand/Mud και το Rock. Όλα μπορεί να τα χεριστεί μέσω ενός πρακτικού περιστροφικού διακόπτη, ακόμη και για τον προγραμματισμό της τετρακίνησης, με τα 4WD Lock και 4WD Low.
Στον τομέα της κατανάλωσης είδαμε, από 4 – 5 λίτρα/100χλμ, τιμή, αρκούντως ευχάριστη για την τσέπη του οδηγού.
Το νέο μοντέλο κοστίζει στην ελληνική αγορά 45.600 ευρώ.