Στην εκπομπή «Πάμε Δανάη!» ήταν σήμερα καλεσμένος ο Δημήτρης Ξανθόπουλος. Ο ηθοποιός που απολαμβάνουμε στον «Σιωπηλό Δρόμο» μίλησε για τη συμμετοχή του στη σειρά του MEGA, σχολίασε την ποιότητα των ριάλιτι ενώ έκανε ειδική αναφορά και στις καταγγελίες στο χώρο του θεάτρου.
«Έχω ένα παρελθόν με τον Βαρδή, από την τελευταία του ταινία “Ζίζοτεκ”. Είναι μια ταινία που αγάπησα πάρα πολύ και όταν ο Βαρδής μου είπε ότι ετοιμάζει κάτι τηλεοπτικά, δέχτηκα αμέσως» είπε ο Δημήτρης Ξανθόπουλος για τον «Σιωπηλό Δρόμο» και την συνεργασία του με τον Βαρδή Μαρινάκη.
Ο ίδιος συνεχίζοντας ανέφερε: «Επειδή είμαι πατέρας δυο παιδιών το σενάριο του Σιωπηλού Δρόμου με άγγιξε συναισθηματικά. Έχω δύο μικρά παιδιά και φοβάμαι πολύ για αυτά με όλους τους κινδύνους που υπάρχουν στην κοινωνία. Στα επόμενα επεισόδια στον “Σιωπηλό Δρόμο” θα δούμε μια μεγάλη ανατροπή που έχει να κάνει με το παρελθόν. Ποτέ τίποτα στο Βαθύ Αττικής δεν είναι αυτό που φαίνεται».
Μιλώντας για την τηλεόραση, ο Δημήτρης Ξανθόπουλος είπε ότι απολαμβάνει το γεγονός ότι έχει επιστρέψει η μυθοπλασία. «Δεν παρακολουθώ ριάλιτι γιατί είναι ένα επαναλαμβανόμενο πράγμα. Είναι καλό που επιστρέφει η μυθοπλασία»
Για τις καταγγελίες στο χώρο του θεάτρου σχολίασε: «Όλες οι καταγγελίες που βγήκαν στην επιφάνεια δεν είναι καθόλου κολακευτικά για το χώρο μας. Θεωρώ πολύ γενναίο αυτό που έγινε με τους ανθρώπους που προχώρησαν στις καταγγελίες. Θα πρέπει όμως να δούμε τι γίνεται και σε άλλους εργασιακούς χώρους στην Ελλάδα. Εμείς έχουμε το καλό και το κακό να βρισκόμαστε στα φώτα της δημοσιότητας και όλα μεγεθύνονται παραπάνω και έχουν άλλο ενδιαφέρον για τον κόσμο.
Εγώ έχω συναντήσει όμως περισσότερο το άλλο πράγμα και είναι λίγο άδικο ότι ξαφνικά βγαίνει ένας χώρος διαστρεμμένος, που φυσικά και υπάρχει αλλά υπάρχει παντού. Έχει έρθει η ώρα να μιλήσουμε για τον σεξισμό και την συντηρητικότητα και το πόσο ανεκτικοί είμαστε στο διαφορετικό, θα είναι μια θαρραλέα κουβέντα. Το να μείνουμε στο ότι το θέατρο έχει τα κακά του μήλα έχει μια δόση υποκρισίας και είναι ηδονοβλεπτικό. Μακάρι να μην ξεχαστούν όλα αυτά όπως συνήθως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις».
Για το θέατρο «Εμπρός» είπε: «Είναι μια ιστορία που πάει πολύ πίσω όταν διαλύθηκε ο θεατρικός οργανισμός Μορφές. Η τύχη του θεάτρου δείχνει και το πόσο το κράτος νοιάζεται για τον πολιτισμό. Δεν είναι ωραίο να ρημάζουν οι πολιτιστικοί χώροι. Γίνονται προτάσεις να αναλάβει το θέατρο Εμπρός το υπουργείο Πολιτισμού»