Τη στάση της Τουρκίας στη Σύνοδο του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες αναλύει η Süddeutsche Zeitung και μεταξύ άλλων παρατηρεί: «(…)Τίθεται το ερώτημα πώς βλέπει η Τουρκία τον εαυτό της. Η χώρα θέλει -και αυτή δεν είναι μόνο η βούληση του προέδρου Ερντογάν- να γίνει περιφερειακή δύναμη στην Εγγύς και Μέση Ανατολή. Από το τέλος του Ψυχρού Πολέμου η Τουρκία ακολουθεί μια πολιτική αμφιταλάντευσης, ως μέλος του ΝΑΤΟ θέλει παράλληλα να διατηρεί καλές σχέσεις με τη Ρωσία (…)
» Αυτή η επίμονη τουρκική προσπάθεια να συγκεράσει την επιθυμία για ανεξαρτησία και περιφερειακή υπεροχή με τη συμμετοχή στο ΝΑΤΟ, θα απασχολήσει τη δυτική Συμμαχία ακόμη για αρκετά χρόνια».
Από την πλευρά της η Frankfurter Rundschau σημειώνει: «Στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες ο πρόεδρος Ερντογάν έκανε λόγο για πιθανή αναθέρμανση του διαλόγου με την Ελλάδα με στόχο την επίλυση μακροχρόνιων συγκρούσεων (…) Μόλις το καλοκαίρι του περασμένου έτους η παλιά μεσογειακή διαμάχη μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας είχε αναζωπυρωθεί, όταν η τουρκική κυβέρνηση με επικεφαλής τον Ερντογάν απέστειλε ερευνητικά πλοία σε ελληνικά χωρικά ύδατα».
Αναζητούνται επενδυτές για ελληνικά αεροδρόμια
Στα σχέδια της ελληνικής κυβέρνησης για ιδιωτικοποιήσεις 23 ελληνικών αεροδρομίων αναφέρεται δημοσίευμα στην ιστοσελίδα Redaktionsnetzwerk Deutschland (RND), το οποίο μεταξύ άλλων σημειώνει: «Η Ελλάδα αποκόμισε καλές εμπειρίες με τις ιδιωτικοποιήσεις αεροδρομίων τα τελευταία χρόνια. Το 2017 το κράτος ανέθεσε στον όμιλο Fraport την εκμετάλλευση 14 περιφερειακών αεροδρομίων. Οι Γερμανοί θα λειτουργούν τα αεροδρόμια για 40 χρόνια. Το κράτος αναζητά τώρα ιδιώτες επενδυτές για τα υπόλοιπα 23 αεροδρόμια. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται αεροδρόμια νησιών όπως Χίος, Νάξος, Μήλος και Πάρος όπως και τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Ιωαννίνων και Καστοριάς στην ηπειρωτική χώρα.Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται η Καλαμάτα».
Το δημοσίευμα αναφέρει επίσης ότι: «Η εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων και ξενοδοχείων Temes S.A., η οποία ελέγχεται από την οικογένεια Κωνσταντακόπουλου, θεωρείται πιθανός αιτών για την παραχώρηση του αεροδρομίου της Καλαμάτας». Σημειώνει μάλιστα ότι πρόκειται για μια ισχυρή ελληνική εφοπλιστική οικογένεια, στην οποία ανήκει και το πολυτελές ξενοδοχείο Costa Navarino κοντά στην Καλαμάτα. «Αλλά και η Fraport εκφράζει επίσης ενδιαφέρον για την Καλαμάτα» αναφέρει το δημοσίευμα.
DLF: Μάχη για το αυτοδιαχειριζόμενο θέατρο ΕΜΠΡΟΣ
Στην ιστορία και στη διαμάχη μεταξύ του αυτοδιαχειριζόμενου θεάτρου ΕΜΠΡΟΣ στην Αθήνα και της αστυνομίας, η οποία παρενέβη πρόσφατα σφραγίζοντάς το, αναφέρεται ρεπορτάζ της γερμανικής ραδιοφωνίας Deutschlandfunk. «Το ελεύθερο και αυτοδιαχειριζόμενο θέατρο ΕΜΠΡΟΣ βρίσκεται στο τυπογραφείο της παλιάς, ομώνυμης εφημερίδας. Το κτήριο, που είναι ιστορικό μνημείο, καταλήφθηκε το 2011 από την ανεξάρτητη θεατρική ομάδα ‘Κίνημα Μαβίλη’ για να διαμαρτυρηθεί ενάντια στις ριζικές περικοπές των επιδοτήσεων στον χώρο του πολιτισμού. Το 2013 το κτήριο εκκενώθηκε από την αστυνομία. Στη συνέχεια έγινε και πάλι κατάληψη. Η γειτονιά αντέδρασε (…) Πριν από τρεις εβδομάδες το ΕΜΠΡΟΣ εκκενώθηκε ξανά (…) Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Βασίλης Κουκαλάνης εικάζει ότι η εκκένωση του θεάτρου αφορούσε οικονομικά συμφέροντα, ενώ συζητείται η ανάληψη του θεάτρου από τον δήμο Αθηναίων».
Όπως αναφέρει σε άλλο σημείο το ρεπορτάζ: «Το ΕΜΠΡΟΣ δεν είναι απλώς ένα θέατρο. Τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί σε ένα σύγχρονο, avant-garde θέατρο και σε σημαντικό σημείο κοινωνικής και πολιτιστικής συνάντησης στην περιοχή. Αυτός είναι επίσης ο λόγος, για τον οποίο τόσοι πολλοί άνθρωποι έδειξαν αλληλεγγύη προς το ΕΜΠΡΟΣ, αναφέρει ο Κουκαλάνης. Ένα πεντάστερο ξενοδοχείο πρόκειται να χτιστεί στον πάρκινγκ πίσω από το EΜΠΡΟΣ, αναφέρει ο σκηνοθέτης. ‘Και πίσω από αυτό βρίσκεται μια μικρή λωρίδα γης που ανήκει στην οικογένεια του δημάρχου. Την αγόρασαν τον Νοέμβριο του 2020. Αυτό σημαίνει: υπάρχει πιθανώς κάποιο σχέδιο για να έρθει εκεί κάποια επιχείρηση’».