H SKODA AUTO παρουσίασε τη στρατηγική “NEXT LEVEL – SKODA STRATEGY 2030”. To νέο της πλάνο έχει ορίζοντα το 2030, και περιλαμβάνει φιλόδοξους στόχους. Στόχος της φίρμας να περάσει στην ψηφιακή εποχή, και απώτερη φιλοδοξία της να περάσεις στις πέντε πιο δημοφιλείς φίρμες σε παγκόσμιο επίπεδο.
Επίσης, επιθυμεί να βρεθεί στην κορυφή σε μεγάλες αγορές όπως η Ινδία, η Ρωσία και η Βόρεια Αφρική – περιοχές που ήδη η SKODA αποτελεί την αιχμή του δόρατος του Volkswagen Group.
Στα νέα μοντέλα, μετά το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού ENYAQ iV πριν μερικές εβδομάδες, θα ακολουθήσει η FABIA, που φιλοδοξεί να φέρει νέο πελατολόγιο στη μάρκα χάρη στο πιο hi-tech προφίλ .
Παράλληλα, η προσθήκη τουλάχιστον τριών νέων ηλεκτρικών μοντέλων στο portfolio της SKODA, πιο μικρών από το ENYAQ iV, θα ανεβάσει το επίπεδο των ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας στην Ευρώπη στο 50-70% της συνολικής γκάμας.
Σε περιβαλλοντικό επίπεδο, η SKODA στοχεύει να μειώσει τους συνολικούς ρύπους που εκπέμπει ο στόλος της σε παγκόσμιο επίπεδο κατά 50%, μέχρι το 2030, σε σύγκριση με το 2020.