Το γερμανικό μοντέλο δεν αναστατώνει μόνο με την εμφάνιση του, αλλά πλέον η ανανεωμένη έκδοση βάζει στην θέση της τον ανταγωνισμό, με σύμμαχο τις επιδόσεις που θυμίζουν μονοθέσιο της F1!
Συγκεκριμένα, η GT-4 έχει να επιδείξει κάτω από το καπό της μηχανικά σύνολα, που ξετυλίγουν τα άλογα τους μόνο με το απαλό πάτημα του γκαζιού.
Για παράδειγμα, η GT4-Door 43 και 53 έχουν ως σύμμαχο έναν 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο εν σειρά εξακύλινδρο, που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα EQ Boost, με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που ανεβάζει την απόδοση κατά 22 ίππους και τη ροπή κατά 250 Nm. Η μικρή έκδοση αποδίδει 367 ίππους και 500 Nm ροπής, με τα 0- 100 χλμ./ώρα να αποτελούν μια εύκολη υπόθεση 4,8 δευτερολέπτων, ενώ, η τελική, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 270χλμ.ώρα.
Η πιο ισχυρή εκδοχή, η 53άρα, μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δλ. Αποδίδει 435 ίππους και ο κόφτης της τελικής σταματάει στα 285χλμ/ώρα. Φυσικά, το μενού ολοκληρώνεται με την έκδοση AMG, που αποδίδει 810 ίππους, με τη ροπή να σκαρφαλώνει στα 1.000 Nm. Εδώ, τα 0-100 χλμ./ώρα πλησιάζουν τις επιδόσεις ενός μονοθεσίου, μιας και απατούνται μόλις 3 δλ. με την τελική να έχει «ταβάνι» τα 350 χλμ./ώρα. Οι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί.
Ο οδηγός «περιλούζεται» από ένα εντυπωσιακό κοκπιτ, με τις ραφές των καθισμάτων να φέρουν έως και… γαζί που έχει φινίρισμα μαύρου διαμαντιού.