Η ψήφιση της σύμβασης του Ε65 από τη Βουλή σηματοδοτεί το τέλος μιας εκκρεμότητας 14 ετών, σημείωσε ο πρωθυπουργός μιλώντας στη Βουλή και τη συζήτηση σχετικά με την κύρωση της συμφωνίας για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος ( Ε-65).
«Η Θεσσαλία γνωρίζει μια ακόμα ενσωμάτωση στον ελληνικό κορμό. Με τη κύρωση της μελέτης, κατασκευής και λειτουργίας του βόρειου σκέλους της Ε65, η μεγάλη αυτή Περιφέρεια εντάσσεται στο σύγχρονο εθνικό σχεδιασμό» είπε ενώ έκανε αναφορά στην «πανηγυρική η έγκριση του εθνικού σχεδίου Ελλάδα 2.0 από το Ecofin, ένα σχέδιο που σχέδιο ανταποκρίνεται στις αναπτυξιακές ανάγκες της χώρας», όπως είπε.
Ο Ε65 ήταν ένας από τους αυτοκινητοδρόμους που δημοπρατήθηκαν το 2007 και που σταμάτησε το 2011 λόγω της οικονομικής κρίσης, υπενθύμισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, σημειώνοντας ότι η κυβέρνησή του, κληρονόμησε «το απόλυτο κενό χρηματοδότησης» και για αυτό το έργο.
«Στις 20/12/2019 δεσμεύτηκα ότι το έργο αυτό θα προχωρούσε πάση θυσία», είπε προσθέτοντας ότι «πετύχαμε με επίπονες προσπάθειες να πάρουμε το πράσινο φως για την χρηματοδότηση του έργου που έμενε μετέωρο επί 15 χρόνια».
»» Έτσι επιβεβαιώσαμε το σύνθημα μας: το είπαμε, το κάναμε. Κατόπιν και δικής μου παρέμβασης στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ, κατορθώσαμε να λάβουμε τη σχετική έγκριση. Διαψεύσαμε για μία φορά ακόμη όσους είχαν σπεύσει να χαρακτηρίσουν την εν λόγω εξέλιξη περίπου αδύνατη. Ο Ε- 65 Θα δημιουργήσει για την Θεσσαλία περίπου 1000 θέσεις κατά την κατασκευή του και περίπου 150 θέσεις κατά την λειτουργία του».
«Η ολέθρια επιλογή της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ της κατάτμησης της εθνικής οδού Πατρών – Πυργού εγκαταλείφθηκε και το έργο ενσωματώθηκε στη σύμβαση της Ολυμπίας Οδού» είπε ο πρωθυπουργός και στη συνέχεια απευθυνόμενος σε βουλευτές της αντιπολίτευσης σημείωσε: «Θα σας καλέσουμε στην πραγματική λειτουργία του έργου, όχι στους μουσαμάδες».