H γκάμα της Lotus αλλάζει, εναρμονίζεται με τα σύγχρονα πρότυπα και αναμένεται στο μέλλον θα αποκτήσει και αυτή με τη σειρά της μια σειρά νέων, ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων, πάντα ταμμένα στην σπορ οδηγική απόλαυση. Για αυτό το λόγο και η μικρή, βρετανική φίρμα, η Lotus αποφάσισε να αποσύρει την Elise, την Exige και την Evora . Αλλά, όπως φαίνεται, η φίρμα, που θα αποσύρει εντελώς τις εκδόσεις βενζίνης από την γκάμα της και θα μπούν στον χρονοντούλαπο της τετράτροχης ιστορίας, επιθυμεί να δώσει την καλύτερη της «παράσταση» με την τελευταία βενζινοκίνητη έκδοση, πριν χτυπήσει τις πόρτες της ο εξηλεκτρισμός.
Πρόκειται για τη νέα Emira , η τελευταία Lotus με κινητήρα βενζίνης, με έμφαση στις σπορ επιδόσεις, κίνηση στους πίσω τροχούς που κινείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο 2,0 λίτρων κινητήρα από τη Mercedes-AMG. Φήμες αναφέρουν ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει 302 ίππους. Στο συγκεκριμένο μοντέλο έχουν υπάρξει αρκετές αναβαθμίσεις στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως το σύστημα διεύθυνσης, ενώ, η κίνηση που μεταδίδεται στους πίσω τροχούς θα περνάει μέσα από ένα επτάρι, αυτόματο κιβώτιο, της AMG. Η Lotus βρίσκεται σε φάση τελικών ρυθμίσεων του νέου της μοντέλου, θα ακολουθήσουν οι δοκιμές, ενώ, η επίσημη πρεμιέρα του αναμένεται να γίνει το 2022 με το εμπορικό του λανσάρισμα το καλοκαίρι της ίδιας χρονιάς.