H Ford και όσοι έχουν εργαστεί για τη δημιουργία της Mustang Μach-e ( προφέρεται Μακ ι) δηλώνουν ότι το νέο τους μοντέλο είναι ότι πιο εξελιγμένο έχoυν δημιουργήσει έως και σήμερα η αμερικάνικη φίρμα, με προηγμένα τεχνολογικά στοιχεία, την πιο εξελιγμένη ηλεκτροκίνηση κάτω από το καπό ( με ασύγκριτες αυτονομίες σε σχέση με τον ανταγωνισμό ) και ενα σπορ «καλούπι» που συρρικνώνει τα πλεονεκτήματα από τρεις κατηγορίες ( SUV, κουπέ και χατσμπακ).

Τις προηγούμενες ημέρες, η ελληνική αντιπροσωπεία μας έδωσε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο μοντέλο,  στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της πανελλήνιας παρουσίασης του αυτοκινήτου, ένα μοντέλο που μπορεί να σου δημιουργήσει χαμόγελα αισιοδοξίας, τόσο για το πόσο εξελίχθηκε η ηλεκτροκίνηση, σε ένα αμάξωμα που μπορεί να προσφέρει ότι και ένα αμιγώς σπορ μοντέλο με πολλές δόσεις ευρυχωρίας, επιδόσεις που αλλάζουν τις εκκρίσεις αδρεναλίνης και πολλές, πολλές ψηφιακές εφαρμογές για τους φαν των γκάτζετ και των smartphone.

Μερικές χρήσιμες πληροφορίες είναι άξιες αναφοράς: Όπως ότι η  Mustang Mach-E είναι το πρώτο project της Ford Team Edison, μιας ομάδα που εργάζεται μόνο για την εξέλιξη και δημιουργία των ηλεκτρικών οχημάτων ( οπότε πετυχαίνει και ένα καλύτερο αποτέλεσμα όταν εργάζεται μόνο για το μέλλον και την ηλεκτροκίνηση), ενώ, το όνομά της, Ford Team Edison, είναι εμπνευσμένο από τον Τόμας Έντισον, τον άνθρωπο που ανακάλυψε τον ηλεκτρικό λαμπτήρα και ήταν επιστήθιος φίλος του Χένρι Φορντ!

Πρόκειται για ένα άκρως εντυπωσιακό σύνολο, με το μήκος του οχήματος να αγγίζει τα 4,7 μέτρα, με άνετους χώρους, και έναν πρακτικό χώρο αποσκευών 402 λίτρων, με 1.420 λίτρα να είναι διαθέσιμα όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.

Άνεση, πολυτέλεια και ψηφιακά προηγμένο

Στο εσωτερικό είναι διάχυτη η πολυτέλεια, σε συνδυασμό με premium υλικά, και τον οδηγό να έχει ένα πληρέστατο σε τεχνολογίες ταμπλό που ενσωματώνονται στην κεντρικά τοποθετημένη οθόνη των 15,5” , από τις μεγαλύτερες της κατηγορίας όντας ένα από τα πιο προηγμένα συστήματα ενημέρωσης .

Σε κάθε του γωνία το νέο μοντέλο προβάλλει μια φουτουριστική σχεδίαση, με high-tech προσανατολισμό , μίνιμαλ γραμμές, ουσιαστικά, ότι, θα ήθελε να δει ο σύγχρονος καταναλωτής, σε ένα μοντέλο που θέλει και είναι η τελευταία λέξη της εξέλιξης στην ηλεκτροκίνηση.

Εκτός από την οθόνη των 15,5 ιντσών πίσω από το τιμόνι υπάρχει και μια οθόνη, 10,2 ιντσών με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ, εξίσου σημαντικό, ότι η Mustang Mach-E φέρει για την διασκέδαση των επιβατών στάνταρ ηχοσύστημα Bang & Olufsen απόδοσης 560 Watt!

Η Mustang Mach-E λανσάρει την τελευταία και πιο προηγμένη γενιά του συστήματος ψυχαγωγίας και επικοινωνίας, το SYNC4.

Μια από τις πιο εντυπωσιακές δυνατότητες του συστήματος ότι μπορεί να ..βλέπει τις συνήθεις του οδηγού, να διαπιστώσει στο στυλ του, και να προβεί σε πάνω από 80 εξατομικευμένες ρυμίσεις, που αφορούν την θερμοκρασία του σαλονιού, τη ρύθμιση της θέσης , να αποθηκεύσει αγαπημένους προορισμούς κ.α.

Σε κάθε περίπτωση η νέα ηλεκτρική Mustang Μach – e δεν θα αφήσει ασυγκίνητους  τους φαν των γκάτζετ, με πολλές δυνατότητες και εφαρμογές που μπορούν να περαστούν στο smartphοne του ιδιοκτήτη, ο οποίος μπορεί να ενημερωθεί από απόσταση για αρκετές λειτουργίες.

Μπαίνει με το smartphone που είναι το …κλειδί!

Σημαντικό, ότι ο οδηγός μπαίνει στο αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας το κινητό του, αφού, είναι και κλειδί του αυτοκινήτου και αυτό χάρη στην τεχνολογία Phone As A Key, που μέσω μιας εφαρμογής μπορεί να ξεκλειδώνει την ηλεκτρική MUSTANG!

Εκδόσεις – αυτονομίες

Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν την ηλεκτρική Mustang Mach-E σε δύο εκδόσεις, μια πισωκίνητη και μια τετρακίνητη, όπου η κάθεμιά μπορεί να συνδυαστεί με δύο μπαταρίες ιόντων λιθίου. Η μικρότερη έχει απόδοση 75,7 kWh, η επόμενη είναι η μπαταρία των 98,7 kWh.

Σε επιδόσεις, η πισωκίνητη (RWD) , ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 198 kW (269 ίππους) ενώ με τη μεγάλη μπαταρία η απόδοση του αυτοκινήτου ανέρχεται σε 216 kW (294 ίππους) . Για το 0-100 χλμ/ώρα, η Mustang Mach-E SR RWD χρειάζεται 6,1 δευτ., ενώ η Mustang Mach-E ER RWD χρειάζεται 6,2 δευτ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ/ώρα.

Στην τετρακίνητη (AWD) έκδοση, φέρει δύ ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 198 kW (269 ίππους) ενώ, με τη μεγάλη μπαταρία την ER η ισχύς αγγίζτα  258 kW (351 ίππους) Για το 0-100 χλμ/ώρα, η Mustang Mach-E SR AWD χρειάζεται 5,6 δευτ., ενώ η Mustang Mach-E ER AWD χρειάζεται 5,1 δευτ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ/ώρα.

Τα πιο εντυπωσιακά νούμερα έρχονται στις αυτονομίες, όπου μετά από ένα φουλάρισμα, η  Mustang Mach-E SR RWD προσφέρει αυτονομία 440 χλμ ενώ, η Mustang Mach-E ER RWD εκτοξεύει την αυτονομία στα 610 χλμ.. Επίσης, η Mustang Mach-E SR AWD έχει αυτονομία 400 χλμ. και η Mustang Mach-E ER AWD έχει αυτονομία 540 χλμ.

Η φόρτιση μπορεί να γίνει είτε σε οικιακό ρεύμα, είτε σε ταχυφορτιστή.

ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Mustang Mach-E SR RWD 269 ίπποι/430 Νm 75 kWh 440 χλμ. €57.587 (€51.587 με επιδότηση)
Mustang Mach-E ER RWD 294 ίπποι/430 Nm 98 kWh 610 χλμ. €62.959
Mustang Mach-E SR AWD 269 ίπποι/580Nm 75 kWh 400 χλμ. €63.474
Mustang Mach-E ER AWD 351 ίπποι/580Nm 98 kWh 540 χλμ. €68.712