Η πιο ιστορική ομάδα της Formula1, η ομάδα που έχει ακόμη και σήμερα, παρά την … νωχελική εμφάνιση των τελευταίων ετών, τους πιο ένθερμους οπαδούς στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ευελπιστεί να επανέλθει σε τροχιά επιτυχιών από το 2022 και μετά. «Σήμερα βάζουμε τις βάσεις για να είμαστε ανταγωνιστικοί και για να επιστρέψουμε στις νίκες με τις αλλαγές των κανονισμών του 2022. Είμαι πεπεισμένος για αυτό.» ανέφερε ο Τζον Έλκαν, εγγονός του Ανιέλι και πρόεδρος της φίρμας.
Ακόμη και αν είσαι ορκισμένος οπαδός της Mercedes ή Red Bull, δεν μπορείς να μην αποδεχτείς το γεγονός, ότι, η Formula1 ίσως να μην είχε γιγαντωθεί αν δεν υπήρχε η Ferrari. Η παρθενική της εμφάνιση συμπίπτει με την δημιουργία του θεσμού, το 1951, μια ομάδα που έχει φιλοξενήσει στα μονοθέσια της τους πιο διάσημους πιλότους ( Χουάν Μανουέλ Φάντζιο, Νίκι Λάουντα, Μίκαελ Σουμάχερ, Αιρτον Σένα).
Σήμερα, και μετά από μια περίοδο …αγραναύπασης, οι δαιμόνιοι Ιταλοί υπόσχονται ότι, ετοιμάζουν τα νέα τους πλάνα, ονειρεύονται μια ή και δύο θέσεις στο βάθρο, κατακτήσεις πρωταθλημάτων, απροσπέραστα μονοθέσια και διακρίσεις. Επιτυχίες που ποντάρουν στην σύσταση νέων μονοθεσίων, και το ταλέντο των οδηγών της.
Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν, από το νέο της οπλοστάσιο, που είναι οι δύο, νέοι, ταλαντούχοι οδηγοί.
Ο Σαρλ Λεκλέρ είναι ένας από τους τρεις πιλότους – μαζί με τον Φερστάπεν και Μικ Σουμάχερ – που ευελπιστούν να αντικαταστήσουν τον Χάμιλτον στο βάθρο τα επόμενα χρόνια – άλλωστε ο τελευταίος έχει δηλώσει ότι δεν θα τρέχει εώς τα 40 του. Είναι Mονεγάσκος, μετά από εννιά αγώνες έχει συλλέξει 62 βαθμούς, είναι στην έκτη θέση και υπομένει τα «στραβά» του μονοθεσίου του, που εννίοτε φρενάρει τις εξαιρετικές οδηγικές ικανότητες του. Εχει ανέβει 12 φορές στο πόντιουμ, ενώ, σε ηλικία 23 ετών ήδη μετράει 68 συμμετοχές στην Formula1.
Τα πρώτα του βήματα τα ξεκίνησε από την ακαδημία της Ferrari, οπότε, γνωρίζει από πρώτο χέρι το «σπίτι» του.
Ο δεύτερος πιλότους είναι ο νεαρός Ισπανός Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, γιος του δυο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή WRC, Κάρλος Σάινθ. Εμφανίστηκε στην Formula1 το 2013, ως δοκιμαστής της Toro Rosso, το 2017 μεταπήδησε στην Renault , το 2019 πήρε το πρώτο του βάφτισμα στη McLaren αντικαθιστώντας τον Αλόνσο και πέρσι, πήρε μεταγραφή για τη Ferrari. Αν και δείχνει να έχει εξαιρετικές επιδόσεις και ταλέντο, η συγκυρία της παρουσίας του στην κόκκινη ομάδα δεν είναι και η καλύτερη, μιας και η Ferrari του έχει δώσει λίγα «όπλα»: ένα μονοθέσιο που δεν μπορεί να πιάσει τις ταχύτατες Red Bull , και όπως και Λεκλέρ έτσι και ο Σάινθ αναμένουν τις αλλαγές των κανονισμών του 2022 που θα φέρουν και την πολυαναμενόμενη αναβάθμιση των επιδόσεων τους. Σήμερα, ο Σάινθ έχει συλλέξει 60 βαθμούς, είναι δύο βαθμούς πίσω από τον Λεκλέρκ και η πιο σημαντική του διάκριση, συνέβη, πριν λίγες εβδομάδες, όταν ανέβηκε, στο δεύτερο σκαλοπάτι των νικητών στο γκραν πρι του Μονακό.
Τους τελευταίους μήνες, η ιταλική ομάδα εργάζεται πυρετωδώς για το επόμενο πρωτάθλημα επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες, όπως ο νέος προσομοιωτής, που θα στηθεί σε λίγο χρονικό διάστημα κοντά στην πίστα της ιταλικής φίρμας στο Φιοράνο, εκεί, όπου θα περνούν ατελείωτες ώρες οι οδηγοί της Ferrari. Ο συγκεκριμένος προσομοιωτής χρειάστηκε δύο χρόνια για την ολοκλήρωση του, και για την εξέλιξη του χρειάστηκε και η καθοδήγηση των μηχανικών της ιταλικής ομάδας. Στόχος της φίρμας θα βελτιώσουν τα αδύναμα σημεία του μονοθεσίου, να εντοπίσουν τις αλλαγές στις οποίες πρέπει να προβούν, ώστε το 2022 το δίδυμο Λεκλέρ – Σάινθ να προσδώσει το καλύτερο αποτέλεσμα και ποιος ξέρει, ίσως να μην προλαβαίνει να ανοίξει σαμπάνιες!