Το νέο Audi RS3 είναι γεγονός. Το σπορ τετράτροχο…πακέτο των Γερμανών ξανα συστήνεται, με νέα εμφάνιση, φουλ τεχνολογική καινοτομία και επιδόσεις που θα φέρουν σε δύσκολη θέση τον ανταγωνισμό.
Στα νέα του στοιχεία σημειώστε την δυναμική του εμφάνιση, που χαρακτηρίζεται από τον μεγάλο προφυλακτήρα, RS, σε συνδυασμό με την κυψελοειδή μάσκα και με τους σφηνοειδείς προβολείς LED, ενώ, πίσω, δεσπόζει επίσης, ο ο προφυλακτήρας με πιο αεροδυναμικό διαχύτη και τις στάνταρ ατσάλινες ζάντες 19 ιντσών σε σχέδιο ακτίνας 10Υ, ενώ προαιρετικά θα προσφέρεται με ζάντες 5Υ, με την επωνυμία RS και με semi-slick ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R.
Το νέο μοντέλο έχει ως σύμμαχο κάτω από το καπό τον γνώριμο κινητήρα 2.5 TFSI, με μέγιστη ισχύ 400 ίππου. Εδώ, η ροπή σκαρφαλώνει στα 500 Nm που αποδίδεται μεταξύ 2.250 και 5.600 rpm. Σε επιδόσεις, πιάνει τα πρώτα 100 χλμ/ώρα από στάση σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα ενώ, η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ/ώρα. Επίσης, υπάρχει δυνατότητα προαιρετικής αναβάθμισης, στα 280 χλμ/ώρα. Είναι τετρακίνητο, και συνδυάζεται με κιβώτιο οκτώ σχέσεων, αυτόματο ενώ, άξιο αναφοράς είναι το νέο διαφορικό το RS Torque Splitter, που φροντίζει να τη σωστή κατανολή της ροπής μεταξύ των πίσω τροχών με πλήρως μεταβλητό τρόπο.
Στα νέα του τεχνολογικά καλούδια σημειώστε τη λειτουργία RS Torque Rear αποτελεί μία λειτουργία drift, ενώ, στα πιο απλά, το Audi drive select, προσφέρει και τα πιο συμβατικά προφίλ, comfort, auto, dynamic, RS Individual και efficiency.
Σπορ είναι και το εσωτερικό του , όπου τις εντυπώσεις κερδίζει το Audi virtual cockpit plus των 12,3 ιντσών με πολλές λειτουργίες, για την ψυχαγωγία και ενημέρωση. Το RS 3 Sportback όσο και το RS 3 Sedan θα ξεκινήσουν την καριέρα τους στην Ευρώπη μετά το καλοκαίρι.