Στο δυναμικό του MEGA εντάσσεται από σήμερα η δημοσιογράφος Αγγελική Νικολούλη.
Ξεχωριστή περίπτωση δημοσιογράφου, επαγγελματίας που πάντα ψάχνει και πάντα βρίσκει, η Αγγελική Νικολούλη είναι έγκυρη και αποτελεσματική.
Είναι ο επαγγελματίας που δεν ησυχάζει ποτέ, δεν επαναπαύεται ποτέ, δεν κουράζεται ποτέ.
Είναι ένα βήμα μπροστά από τα γεγονότα, επηρεάζει τις εξελίξεις των σημαντικών υποθέσεων που αναλαμβάνει. Δεν είναι μόνο η γνώση και η εργατικότητά της. Είναι το κύρος και το ένστικτό της. Είναι η αποδοχή όλου του κόσμου και η μεγάλη αγάπη προς το πρόσωπό της.
Όλα τα χρόνια της τηλεοπτικής της πορείας έχει εισπράξει μόνο θαυμασμό, εκτίμηση και διεθνή αναγνώριση. Στο νέο πρόγραμμα του MEGA θα κάνει αυτό που γνωρίζει πολύ καλά: έρευνα με αποτέλεσμα.
Το ξεκίνημα στην Πάτρα, η ποίηση και η αγάπη για το ρεπορτάζ
Η μάχιμη δημοσιογράφος έχει γεννηθεί στον Πύργο Ηλείας και μετρά 30 χρόνια πορείας στο αστυνομικό ρεπορτάζ σε εφημερίδες της Πάτρας, της Αθήνας, σε περιοδικά και στην τηλεόραση.
Όταν ήταν μαθήτρια, έγραφε ποιήματα και αυτά είχαν δημοσιευτεί σε εφημερίδες του Πύργου. Αμέσως μετά το σχολείο, έκανε το ξεκίνημά της στην εφημερίδα «Γνώμη» και στη συνέχεια στην «Πελοπόννησος» της Πάτρας ασχολήθηκε με όλα τα ρεπορτάζ και ιδιαίτερα με το κοινωνικό και το αστυνομικό.
Νεαρή ρεπόρτερ τόλμησε να δοκιμαστεί στο σκληρό για τα χρόνια εκείνα αστυνομικό ρεπορτάζ. Οι αποκαλύψεις της και τα καυτά ρεπορτάζ της, την καθιέρωσαν στο χώρο με αποτέλεσμα να είναι η πρώτη γυναίκα αστυνομικός ρεπόρτερ στην Ελλάδα. Από μαθήτρια ξεχώρισε στην ποίηση και ποιήματα της δημοσιεύτηκαν στις εφημερίδες του Πύργου «Παρατηρητής» και «Ευθύνη».
Ακολούθησαν οι εφημερίδες «Γνώμη» και «Πελοπόννησος» της Πάτρας, όπου ασχολήθηκε με όλα τα ρεπορτάζ και ιδιαίτερα με το κοινωνικό και το αστυνομικό.
Οι τολμηρές για εκείνα τα χρόνια έρευνες της, συζητήθηκαν όσο τίποτε άλλο στην κοινωνία της Πάτρας (πορνεία και εκμετάλλευση παιδιών, ναρκωτικά, φυλακές).
Η «μεταγραφή» στην Αθήνα και η πρώτη συνέντευξη του Παπαχρόνη
Το όνομα της σύντομα έφτασε μέχρι και την Αθήνα και η εφημερίδα «Απογευματινή» την κάλεσε. Εκεί συνέχισε τις έρευνες, τις αποστολές και τα ρεπορτάζ, έχοντας για δασκάλους της τον Χρήστο Πασαλάρη και τον Γιάννη Βούλτεψη. Μια από τις μεγάλες επιτυχίες της είναι η αποκάλυψη της δράσης του «δράκου» Κυριάκου Παπαχρόνη σε Θεσσαλονίκη και Δράμα και η συνέντευξη που του πήρε στα κρατητήρια λίγο μετά τη σύλληψη του.
Η ιστορία πίσω από αυτό το σημαντικό ρεπορτάζ είναι εξίσου ενδιαφέρουσα. Όταν έφτασε στα κρατητήρια, ανακοινώθηκε στους δημοσιογράφους ότι θα τους μοιραζόταν ένα δελτίο τύπου, αλλά ότι δεν μπορούσαν να τον δουν. Πολλοί δημοσιογράφοι αρκέστηκαν στο δελτίο τύπου, όχι όμως η Αγγελική, η οποία ήταν αποφασισμένη.
Άρχισε λοιπόν να χτυπάει τα κουδούνια, μέχρι που τη συνέλαβαν επειδή πετούσε πετραδάκια στα παντζούρια. Η φασαρία συνεχίστηκε στο αστυνομικό τμήμα και τελικά μετά από μαραθώνιο διαπραγματεύσεων, κι ενώ η ίδια τελούσε τυπικά υπό κράτηση, την άφησαν να τον δει. Μέσα σε έναν κλοιό αστυνομικών, η Αγγελική Νικολούλη πήρε την πρώτη συνέντευξη του «Δράκου».
«Τα πιπεράτα του 100»
Στη συνέχεια, ο Ελεύθερος Τύπος την επέλεξε με το ξεκίνημά του για στέλεχός του. Πέρασε από πολλές σημαντικές θέσεις, όπως υπεύθυνη του αστυνομικού ρεπορτάζ και στη συνέχεια υπεύθυνη όλων των τμημάτων αστυνομικού, ελεύθερου, υπουργείων, φωτορεπόρτερ. Της δίνεται η ευκαιρία να κάνει και αποκαλύψεις εκτός συνόρων για αεροπειρατεία και κατασκοπεία ενώ συνέβαλε στον εντοπισμό και στη σύλληψη του «δράκου» των νοτίων και βορείων προαστίων, Σπύρου Μπέσκου.
Η πολύχρονη, καθημερινή επαφή της με το κέντρο της Άμεσης Δράσης το γνωστό «100», της έδωσε πέρα από τις σοβαρές ειδήσεις και πιπεράτες ιστορίες που τις ζωντάνεψε με το χιούμορ που διαθέτει, στην προσωπική στήλη που διατηρούσε στην ίδια εφημερίδα. Ο αείμνηστος θεατρικός συγγραφέας, στιχουργός, δημοσιογράφος και σκηνοθέτης Αλέκος Σακελάριος, την βοήθησε να τις μεταφέρει το 1990 σε ένα χιουμοριστικό βιβλίο με τίτλο «Τα πιπεράτα του 100».
«Χωρίς μοντάζ» και «Ρεπορτάζ στην Ομίχλη»
Το «Έθνος» την κάλεσε μετά από χρόνια να αναλάβει υπεύθυνη θέση στο νέο περιοδικό «ΧΡΟΝΟΣ» και το κοινωνικό και αστυνομικό ρεπορτάζ στο «Έθνος της Κυριακής». Οι καυτές αποκαλύψεις της συνεχίστηκαν και στην εφημερίδα αυτή. Έφερε στο φως την υπόθεση των υποκλοπών με θύματα πολιτικούς και παράγοντες της χώρας, που γίνονταν από την τότε ΕΥΠ. Τα ντοκουμέντα που παρουσίασε την έστειλαν να καταθέσει σαν βασικός μάρτυρας στην επιτροπή της Βουλής, που είχε συσταθεί για την διερεύνηση τους.
Παράλληλα εργάστηκε και στα περιοδικά «Εικόνες» και «Επίκαιρα». Στην τηλεόραση και συγκεκριμένα στο MEGA, εμφανίστηκε σαν συνεργάτης του Κώστα Χαρδαβέλλα στο κοινωνικό ρεπορτάζ «Χωρίς Μοντάζ». Στη συνέχεια ανέλαβε την έρευνα σκοτεινών εγκλημάτων και εξαφανίσεων μέσα από την εκπομπή «Ρεπορτάζ στην Ομίχλη» και ήταν συμπαρουσιάστρια του Κώστα Χαρδαβέλλα στο ίδιο κανάλι. Μετά από δύο χρόνια, τον Οκτώβριο του 1995, εμφανίστηκε στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ με τη δική της ζωντανή, πολύωρη εκπομπή «Φως στο Τούνελ». Στο ίδιο κανάλι παρέμεινε και όταν μετονομάστηκε σε ALPHA.
Το 2001 μετακόμισε στο ALTER όταν αυτό βρισκόταν στα πρώτα του βήματα, φέρνοντας στο φως υποθέσεις που απασχόλησαν έντονα την κοινή γνώμη. (Άλεξ, Κούσογλου, Μαύρη Χήρα και πολλές άλλες.) Η δημοσιογράφος παρουσίαζε για χρόνια και την πετυχημένη ενότητα “Παιχνίδια Ζωής” που έκανε το γύρο του κόσμου. Σ’ αυτήν εντοπίστηκαν περίπου 250 αγνοούμενοι των δύσκολων μεταπολεμικών χρόνων, που ενώθηκαν με τις οικογένειες τους μετά από δεκαετίες.
Το 2012 επέστρεψε στον ALPHA για να συνεχίσει τις αναζητήσεις και τις αποκαλύψεις μέσα από την εκπομπή της «Φως στο Τούνελ», που αγαπούν ιδιαίτερα οι τηλεθεατές. Η εκπομπή έχει τιμηθεί με 25 σημαντικές διακρίσεις από κοινωνικούς φορείς και κατέχει σημαντική θέση στο βιβλίο των ρεκόρ Guinness.
Επιτυχία και πέρα από τα σύνολα
Η φήμη της Αγγελικής Νικολούλη έχει ξεπεράσει τα σύνορα της χώρας, καθώς προξένησε το ενδιαφέρον της ιαπωνικής κρατικής τηλεόρασης που επέλεξε την εκπομπή, μετά από έρευνα που πραγματοποίησε σε 40 χώρες. Οι Ιάπωνες ταξίδεψαν στην Αθήνα για να πάρουν συνέντευξη από την παρουσιάστρια και να παρακολουθήσουν από κοντά την έρευνα του «Τούνελ», που είδαν 15 εκατομμύρια τηλεθεατές στην Ιαπωνία.
Η Ρωσική τηλεόραση ζήτησε την εμπειρία της δημοσιογράφου και την κάλεσε στην Μόσχα για την ένωση δύο αδελφών, μιας Ελληνίδας και ενός Ρώσου. Όλα αυτά τα χρόνια αφιερώματα για την παρουσιάστρια και την εκπομπή της, έχουν γίνει και στην Ιταλική, Γαλλική, Ολλανδική, Αλβανική, Μαλτέζικη και Δανέζικη τηλεόραση.
Πέρα από το «Τούνελ» η Αγγελική Νικολούλη ασχολείται και με τη συγγραφή αστυνομικών θρίλερ που βασίζονται σε αληθινές πολύκροτες ιστορίες που αποκάλυψε η εκπομπή, καταγράφοντας το εγκληματικό προφίλ στην Ελλάδα. Μέχρι στιγμής κυκλοφορούν από τις Εκδόσεις Καστανιώτη τρία βιβλία, τα «Ονειρεύτηκα το δολοφόνο σου», «Θάνατος με χείλη κόκκινα» και «Έρωτας φονιάς», που έγιναν best – seller.
Έχει ένα γιο τον Κωνσταντίνο, που τελείωσε σκηνοθεσία κινηματογράφου στην Αγγλία και στην Αμερική όπου και παραμένει, ακολουθώντας το επάγγελμα που επέλεξε. Το όνομα Κωνσταντίνος του το έδωσε ο νονός του, ο αείμνηστος Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής.