O Xέρμπερτ Ντις παρουσίασε τα μελλοντικά σχέδια του Volkswagen Group, έναν μετασχηματικό όπως ανέφερε, που εστιάζει την προσοχή του στην κινητικότητα, με ιδιαίτερη βαρύτητα στο καινοτόμο λογισμικό και έμφαση στα ισχυρά brands και τις πλατφόρμες υψηλής τεχνολογίας παγκόσμιας εμβέλειας, πλέον έχει τη δική του στρατηγική.
Η νέα στρατηγική ονομάζεται “NEW AUTO”, και έχει χρονικό ορίζοντα το 2030. Το νέο …πακέτο μεταρρυθμίσεων θα οδηγήσει το Group στον μετασχηματισμό, κάτι που, όπως ανέφερε, θα οδηγήσει τις μάρκες στην αύξηση των πωλήσεων τστο 8-9%, από το 7-8% που είναι σήμερα.
«Με βάση το προηγμένο λογισμικό, η επόμενη ριζική αλλαγή στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι η μετάβαση προς πολύ πιο ασφαλή, πιο έξυπνα και τελικά αυτόνομα αυτοκίνητα. Αυτό μεταφράζεται για μας σε τρεις λέξεις: τεχνολογία, ταχύτητα, κλίμακα», δήλωσε ο Ντις.
Ειδικότερα, το Volkswagen Group έχει ως στόχο να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα ανά αυτοκίνητο κατά 30% στον κύκλο ζωής , ενώ, το πιο σημαντικό ότι, το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας αναμένεται να αυξηθεί στο 50%.
Εξίσου σημαντικό, ότι έως το 2040, σχεδόν το 100% όλων των νέων οχημάτων του Group σε μεγάλες αγορές, θα είναι μηδενικών εκπομπών ρύπων. Το αργότερο έως το 2050, το Group σκοπεύει να λειτουργεί πλήρως ουδέτερα ως προς το κλίμα.
Επίσης, τα ηλεκτρικά οχήματα αναμένεται να προσπεράσουν τα συμβατικά ως κορυφαία τεχνολογία. Σήμερα, το Volkswagen Group έχει ήδη διαθέσει 73 δισεκατομμύρια ευρώ για μελλοντικές τεχνολογίες από το 2021 έως το 2025, αντιπροσωπεύοντας το 50% των συνολικών επενδύσεων.
Στις επενδύσεις, η VW ετοιμάζει έξι giga-εργοστάσια στην Ευρώπη.