Η Audi έχει ένα μεγαλεπήβολο στόχο: να είναι ο πρώτος κατασκευαστής που χρησιμοποιεί όχημα με ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα σε ένα από τα πιο δύσκολα ράλι στον κόσμο. Και αυτό είναι το RS Q e–tron, το ηλεκτρικό πρότυπο μοντέλο που ήδη κάνει τις πρώτες του δοκιμές, ώστε όλα να λειτουργούν στην εντέλεια έως τα τέλη του έτους θα θα γίνει ο αγώνας.
«Το quattro άλλαξε τους όρους του παιχνιδιού στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Στη συνέχεια, η Audi ήταν η πρώτη μάρκα που κέρδισε τις 24 Ώρες του Le Mans με ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Τώρα, θέλουμε να εγκαινιάσουμε μια νέα εποχή στο Ράλι Ντακάρ, ενώ δοκιμάζουμε και αναπτύσσουμε περαιτέρω την τεχνολογία e-tron σε ακραίες συνθήκες», λέει ο Julius Seebach, Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Sport GmbH και υπεύθυνος για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Audi.
Το Audi RS Q e-tron είναι εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της ηλεκτρικής τεχνολογίας, με τετρακίνηση, μεγάλες σε χωρητικότητα ενέργεια, μπαταρίες κ.α. Η μπαταρία ζυγίζει περίπου 370 κιλά, ενεργειακής χωρητικότητας περίπου 50 kWh.
Το Audi RS Q e-tron διαθέτει μία και μόνη σχέση μετάδοσης.